Skip to main content
Vraag

Sim wordt gebruikt voor electronisch hek. Hoe krijg ik dan een factuur als ik die niet kan koppelen?

• October 29, 2025
  • 4 reacties
  • 74 keer bekeken

Erg leuk alles digitaal, maar er is niets menselijks aan! Mijn bedrijf heeft een hek dat open gaat met een mobiel nummer. Als ik een factuur wil van de maandelijkse kosten moet ik een mijnkpn account koppelen. Het koppelen van een mobiel nummer kan alleen als dat nummer een sms kan ontvangen, maar dat kan dit nummer niet. Zo kom je via allerlei vragen steeds weer op hetzelfde uit, om gek van te worden.

STUUR MIJ GEWOON EEN FACTUUR! 

Ik kan niet bellen met iemand die het voor mij kan koppelen, en kan niet vragen of ze de factuur gewoon naar je toesturen, het moet allemaal digitaal.. help mij, wie weet er een oplossing? 

4 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • October 29, 2025

@het kastje naar de muur Mogelijk kun je via de klantenservice (0800-0402) een papieren factuur per post aan het abonnement toe laten voegen, daar zitten dan wel kosten aan verbonden.

In 2023 was dit in elke geval nog mogelijk voor 1,95 per maand, ik kan helaas geen recentere informatie hierover vinden.

Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • October 29, 2025

@het kastje naar de muur Kun je de simkaart niet even in een GSM/smartphone stoppen, en dan een SMS ontvangen?

• October 29, 2025

Erg leuk alles digitaal, maar er is niets menselijks aan!

Klopt. Dat is de bedoeling ook. Is goedkoper. 

Simkaart uit het hek halen, in een normaal toestel stoppen. Dan kun je de SMS ontvangen. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@het kastje naar de muur welkom op de KPN Community. Dat is natuurlijk niet praktisch en ik snap dat je daarvan baalt. Je kan zoals de mensen hier boven aangeven inderdaad even de simkaart in een toestel stoppen om een MijnKPN account aan te maken. 

Neem anders even contact op met de (zakelijke) klantenservice afhankelijk van jouw abonnementsvorm.