Skip to main content
Beantwoord

Sinds 2020 betaal ik voor een inactief mobiel abonnement

• February 18, 2025
  • 9 reacties
  • 317 keer bekeken

kreeg een advies van KPN monteur die zegt tegen mij ik belde u maar nam niet op welke telnummer dan zei die heb  ik vanaf 2020 gewijzigd in telnummer  monteur zei tegen  mij kijk in kpn app, gedaan en inderdaad staan twee telnummer in niet, gebeld met kpn inderdaad dat klopt is u tweede abonnement en  loopt nog tot juni 2025 en al die tijd betaal ik 16,90 voor een abonnement die ik niet heb en ook niet mee bel omdat die is afgesloten door u, vind dit niet echt leuk van KPN omdat ju geld int van mij voor een dienst die ik niet heb,, wil graag mijn geld van die perioden terug of een deel daarvan.

ps de reden van nummerwijziging is echtscheiding en het abonnement stond op naam van mijn ex kpn medewerkster gevraagd naar oplossing 1 was dat het overgeschreven kon worden als mijn ex zou tekeningen zei dat is geen optie tweede optie is dus mijn telnummer wijzigen.

Admin: telefoonnummers en e-mailadres verwijderd i.v.m. privacy

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Denis Breen. Welkom op de community! Ik begrijp dat deze situatie erg frustrerend voor je is, zeker na een periode waarin je al veel aan je hoofd had met je zoon die bij zijn moeder is weggelopen en depressief was. Dat moet een moeilijke tijd voor je zijn geweest. Goed dat het abonnement nu uiteindelijk wordt beëindigd. Wat betreft een mogelijke compensatie verwacht ik niet dat hier een vergoeding voor zal zijn. Je kunt natuurlijk altijd contact opnemen met de klantenservice om dit na te vragen, maar de kans lijkt klein.

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het gerust weten. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 18, 2025

Hallo ​@Denis Breen ,

tweede abonnement en  loopt nog tot juni 2025 

Dat betekent dat je dit abonnement in juni 2023 (of juni 2024) nog verlengd hebt. 

Maar goed, denk er aan dat je nu tijdig opzegt per de einddatum van jouw contract in juni 2025. Ik adviseer je om telefonisch bij de klantenservice jouw abonnement op te zeggen. Dan regelen ze dat meteen voor jou. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 18, 2025

Klopt heb ik gedaan vorige week, en inderdaad mijn abonnement word opgezegd maar wel geld kwijt. en datg vind ik eingelijk niet eerlijk, bijj wijziging telnummer had ik niet verwacht dat mijn oude nummer ook actief bleef, gebruik die nooit 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 18, 2025

Klopt heb ik gedaan vorige week, en inderdaad mijn abonnement word opgezegd 

Mooi zo 👌🏽, ben je er in ieder geval over een paar maanden vanaf.  

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 18, 2025

Plus geld kwijt 

• February 18, 2025

Dan heb je geen telefoon gewijzigd. Maar gewoon een nieuw abonnement afgesloten. 

Je ziet toch op je rekeningafschrift dat er 2 keer afgeschreven word iedere maand? Gaat er dat geen belletje rinkelen? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 18, 2025

Niet echt, zat in een vechtscheiding  dus niet op gelet, had wel iets anders aan mijn hoofd. met een zoon die bij zijn moeder is weggelopen en depressief was , dus nee niet op gelet

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • February 18, 2025

Voor een volgende keer gewoon beter opletten bij de bankafschriften en de mail van KPN waarin maandelijks aangekondigd wordt dat er weer een nieuwe factuur klaar staat om te downloaden, KPN gaat niets vergoeden ​@Denis Breen .

Dat jouw privéomstandigheden niet optimaal waren is spijtig, maar daar heeft KPN geen boodschap aan.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 18, 2025

bedankt voor de opbeurende antwoord  

en dat ik beter moet opletten weet ik ook wel, maar mag en kan er toch van uitgaan als de mederwerker zegt dat hij telnummer gaat wijzigen dat ik geen tweede abonnememt krijg of wel soms

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 21, 2025

Hoi ​@Denis Breen. Welkom op de community! Ik begrijp dat deze situatie erg frustrerend voor je is, zeker na een periode waarin je al veel aan je hoofd had met je zoon die bij zijn moeder is weggelopen en depressief was. Dat moet een moeilijke tijd voor je zijn geweest. Goed dat het abonnement nu uiteindelijk wordt beëindigd. Wat betreft een mogelijke compensatie verwacht ik niet dat hier een vergoeding voor zal zijn. Je kunt natuurlijk altijd contact opnemen met de klantenservice om dit na te vragen, maar de kans lijkt klein.

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het gerust weten.