Skip to main content
Vraag

Sinds Hi al klant bij KPN, is er voor ons ook een aanbieding mogelijk?

• September 21, 2025
  • 1 reactie
  • 49 keer bekeken

Goedemiddag,

Na trouwe klant geweest te zijn sinds mijn abbonoment nog van Hi was, beginnen we nu langszaam wel naar een andere provider geduwd te worden. Waar wij voorheen voor mijn hele gezin korting genoten d.m.v. KPN Compleet, is dit nu vervangen voor combivoordeel. Echter, is er op mijn adres nog geen glasvezel en is er geen ander alternatief zonder 800Mbs te zakken in snelheid.

Wij vallen nu dus volledig buiten de boot. Neem slechter internet en anders heb je geen recht meer op korting of extra's. Voor alle abbonomenten hier in huis kost dit ons dus 20 euro meer per maand aan gemiste korting, bovenop de al gestegen abonnementskosten. Na c.a. 20 jaar klant zijn vind ik dit ronduit schofterig. 

Kan er iets voor ons betekent worden hierin? 

1 reactie

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 23, 2025

Goedemiddag ​@Matt.Anthony , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Allereerst positief om te lezen dat je al zo lang klant bent! Begrijp ik uit je bericht goed dat je momenteel je mobiele abonnementen bij KPN hebt ondergebracht en nu ook overweegt om Internet via KPN af te nemen? Dit wordt me niet helemaal duidelijk dus ik hoop vooral dat ik dit goed heb begrepen. Verder geef je aan dat je nu in plaats van KPN Compleet gebruik maakt van Combivoordeel; heb je hier bewust voor gekozen? Dit is iets dat namelijk niet automatisch wordt aangepast, daar moet je zelf echt actie voor ondernemen. Het is me dan ook niet helemaal duidelijk wat daar precies is gebeurd, misschien kun je dat nog nader toelichten? Ook zeg je dat je vindt dat je nu volledig buiten de boot valt en dat je slechter internet moet nemen omdat je anders geen recht hebt op korting of extra's. Kun je ook dit gedeelte nader voor me toelichten? Ik heb een vermoeden wat je hiermee bedoelt maar daar is tevens een aanname. Via deze Community kunnen wij niks voor je betekenen als het gaat om je abonnement maar daarvoor kun je wel een belafspraak inplannen met onze Helpdesk. Misschien is dat in dit geval ook het makkelijkste omdat je dan direct contact hebt en meteen duidelijk kunt maken wat je precies bedoelt!