Skip to main content
Vraag

Spotify dubbel op factuur

• January 17, 2025
  • 7 reacties
  • 100 keer bekeken

Heb sinds enkele maanden ineens spotify dubbel op mijn factuur staan. Meerdere malen contact gehad met kpn en spotify. Vorige maand werd aangegeven zeg je spotify abonnement op en kijken we volgende maand of die er nog opstaat. Zo gezegd zo gedaan. Nu staat hij er nog 1x op terwijl ik geen account meer heb. Vandaag weer contact opgenomen met kpn 1,5 uur aan de telefoon de conclusie we kunnen niks voor je doen zoek het zelf maar uit. En dat werd me letterlijk verteld zijn er meer mensen met dit probleem en misschien weet iemand een oplossing. Ben nog nooit zo asociaal behandeld door een bedrijf als vandaag

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • January 20, 2025

Hoi ​@Jeroen053. Als je maar één Spotify Premium account gebruikt, dan zou je daar ook maar één keer voor hoeven te betalen natuurlijk. Vreemd dat jij er twee keer voor betaald via je KPN factuur en sorry dat je niet goed aan de telefoon geholpen wordt. 

Allereerst wil ik je vragen om nog één keer goed eventuele actieve abonnementen in je app store te checken. Voor iOS doe je dat hier en voor Android hier. Als daar nog Spotify Premium abonnement actief is, kun je het daar opzeggen. Als dat helemaal leeg is, dan hoor ik dat graag van je. Dan kijk ik graag voor je wat ik kan doen. Vul dan even je profiel in met je persoonlijke gegevens. 

Het is trouwens zo dat je nog wel een Spotify-account zou moeten hebben. Wij kunnen geen accounts opheffen, maar alleen upgraden naar Premium of Family of weer downgraden naar Free. Kun je nog wel muziek luisteren met je account?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 20, 2025

Goedenmiddag arjan

heb het nagekeken bij apple maar daar is niks van spotify te zien.

ben al jaren klant bij kpn en heb ook al jaren een spotify abonnement. En sinds oktober staat die ineens dubbel op mijn factuur. In december heb ik ook contact gehad en toen zij iemand bij kpn zeg ik ga spotify stop zetten en kijken wat er dan op de volgende factuur staat en inderdaad er is er nu 1 af maar waar die andere dan wegkomt is een raadsel. Laatste x zij die man bij kpn ik kan niks vinden zoek het zelf maar uit. Spotify staat nu op free en dat bevestigt spotify zelf ook. En die kunnen ook geen ander abonnement vinden onder mijn naam. Hoop dat u mij verder kunt helpen 

mvg jeroen helthuis

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • January 21, 2025

Dank je voor het aanvullen van je gegevens. Het is wel een raadsel dan waarom wij het dan blijven factureren. Dan ga ik voor je onderzoeken wat wij nog kunnen doen om Spotify Premium stop te zetten. Ik kom er dan op terug zodra ik contact heb gehad met onze Backoffice. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 21, 2025

Bedankt alvast hoop dat het opgelost kan worden

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • January 23, 2025

Het is opgelost! Per 22 januari is de facturatie voor Spotify Premium volledig gestopt. Je kan nu weer met een gerust hart Spotify Premium kiezen en eventueel de betaling laten lopen via de KPN factuur. Dan wordt het maar 1x gefactureerd. Ik heb voor je de periode dat het dubbel werd gefactureerd aan je vergoed en dit wordt meegenomen met de eerst volgende factuur.

Hopelijk ben je zo tevreden met de oplossing en als je nog vragen of opmerkingen hebt, dan hoor ik dat graag!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 23, 2025

Super bedankt voor uw hulp ze hebben me vandaag gebeld dat het nu opgelost is. Wacht de volgende factuur af. Dan weet ik het zeker en dan zal ik opnieuw spotify aanvragen.

heb nog wel gevraagd waar nu die fout weg komt maar dat konden ze me niet vertellen 

mvg jeroen

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • January 24, 2025

Ah je bent zelfs nog gebeld, heel fijn. En graag gedaan!Â