Skip to main content
Beantwoord

Spotify in december opgezegd maar wordt nog wel in rekening gebracht

• 17 maart 2025
  • 5 reacties
  • 31 keer bekeken

Ik had spotify premium via KPN en ik heb dit abbonement toen afgesloten via het entertainment gedeelte mobiel via de app.

afgelopen December heb ik dit opgezegd en is dit ook niet meer zichtbaar in mijn entertainment

echter word spotify nog wel elke maand in rekening gebracht

een klantenservice medewerker gaf aan dit misschien in rekening word gebracht via de appstore maar daar is ook geen abbonement zichtbaar

in mijn spotify account staat dat het in rekening word gebracht bij Kpn dus daar kan ik zelf ook niks opzeggen

kan iemand hiermee helpen ik heb screenshots toegevoegd 

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Roro7790, hier is duidelijk in de administratie iets niet goed gegaan. Ik ga hiervoor een melding registreren zodat Spotify alsnog verdwijnt van jouw factuur en de kosten met terugwerkende kracht worden vergoed. 

Bekijk origineel

5 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 10867 reacties
  • Antwoord
  • 19 maart 2025

Hallo ​@Roro7790, hier is duidelijk in de administratie iets niet goed gegaan. Ik ga hiervoor een melding registreren zodat Spotify alsnog verdwijnt van jouw factuur en de kosten met terugwerkende kracht worden vergoed. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 19 maart 2025

Heel graag. Ik heb gister nog met de klantenservice gesproken van KPN en er was gezegd dat ze niks voor mij kunnen doen mbt stopzetten van het abbonement omdat deze volgens KPN bij mijn appstore moet staan omdat deze niet meer onder mijn entertainment aankopen staat. Echter kun je zien dat dit niet het geval is. Ik heb contact gehad met spotify maar hun kunnen mijn abbonement ook niet stopzetten.

Ik heb een pdf met mijn gesprek met spotify maar helaas kan ik die hier niet toevoegen.

Tuurlijk is het fijn als ik de kosten terug krijg maar ik wil mijn abbonement stopgezet hebben.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Dat is dan ook de reden dat de melding voor jou geregistreerd is ​@Roro7790: Om Spotify definitief echt stop te zetten. 

• Topper
  • 10 reacties
  • 18 april 2025

Beste Jeroen van KPN. Mij overkomt exact het zelfde. ook zins december 2024 Spotify Premium stop gezet. Staat ook zo bij KPN genoteerd, maar toch wordt nog steeds elke maand onder de noemer van online aankopen  € 10,99 ingehouden. Via KPN frontoffice kom ik niet verder. Ik ben ten einde raad. Het begint echt op een gevalletje “RADAR” te lijken.
Spotify zelf geeft aan dat: Aankopen die via KPN Pay lopen zien de klanten terug op de factuur van KPN als online aankopen. Zodra KPN Pay is geblokkeerd zullen er ook geen betalingen meer worden uitgevoerd via KPN Pay en kan dit ook niet meer worden vermeld als online aankopen op de factuur. Als dit ook niet werkt, ontvangen we graag een schriftelijke bevestiging van KPN dat je geen abonnement via hen heeft, dan gaan we proberen het vanuit onze kant stop te zetten.

Ik heb dit gemeld bij KPN maar . . . . . er gebeurt niets.

Zuggggttttt.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hallo ​@IDWORX, ik ga voor jou een melding registreren zodat dit ook bij jou wordt verholpen en Spotify niet langer in rekening wordt gebracht. 

Reageer