Skip to main content
Vraag

Spotify is een tijdlang dubbel geïncasseerd

• March 17, 2026
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Beste klantenservice ik heb vorige week contact gehad met kpn en Spotify i.v.m. een dubbele betaling online aankopen. Er is twee keer Spotify Premium gefactureerd de afgelopen twee maanden. Per vandaag is op advies van Spotify kpn-pay stop gezet. Nu heb ik wel dik 40 euro extra betaald de afgelopen twee maanden. Kpn zegt dat dat ik mij hiervoor bij Spotify moet melden en Spottify zegt het volgende: De betalingen lopen via KPN, dus wij kunnen (en mogen juridisch) daar helemaal niets mee doen

Graag zou ik KPN willen verzoeken om de dubbele betalingen te crediteren. Bij de abonnementswijziging in december is het misgegaan. Deze wijziging is samen gedaan met een KPN-medewerker van het filiaal Beek in Z-Limburg

1 reactie

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goedemorgen ​@PEOJ, welkom op de KPN Community! Wat een vervelende situatie en ik denk graag even met je mee. Wat vreemd dat er dan dubbel gefactureerd is. Normaal zie ik dit alleen wanneer een gedeelte via Spotify en een gedeelte via KPN gefactureerd worden. Zou je eens jouw profiel kunnen invullen? Dan kan ik even meekijken. 

Even voor mijn beeldvorming. Alles is nu in orde en je betaalt nog maar voor één Spotify abonnement?