Skip to main content
Vraag

Spotify Premium naar Family, hoe zit het met activeren en wanneer ga ik ervoor betalen?

• July 10, 2025
  • 3 reacties
  • 20 keer bekeken

Goedemiddag, ik heb een Spotify Premium abonnement en heb op 29 juni het omgezet naat Spotify Family. Ik kwam er daarna pas achter.. dat ik eerst het Premium moest opzeggen en dan pas Family aan moest zetten. 
verder las ik in de community bij een ander dat de activatie e-mail voor Family namelijk pas na afloop van de abonnementsperiode van de huidige Spotify Premium komt.

Maar betekent het dan wel dat ik van 29 juni tm 30 juli (afloop van de premium abonnement) de prijs voor Family betaal? Terwijl ik daar geen gebruik van kan maken, omdat ik het nog niet heb geactiveerd? 
ik hoor het graag

3 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 19, 2025

Goedemorgen ​@OvWe en dank voor jouw bericht :)
Allereerst excuses voor deze late reactie. Het lijkt erop dat je topic een beetje tussen wal en schip is geraakt, slordig. Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat die ene dag Spotify Family in rekening gaat worden gebracht. Mocht dit onverhoopt wel het geval zijn, laat me dit dan even weten. Kun je inmiddels wel zonder problemen gebruik maken van Spotify Family?

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 19, 2025

Goedemorgen,

bedankt voor de reactie. Nee helaas heb ik nog geen activatie mail ontvangen. Ik ben bang dat het pas 30 juli komt. Op de kpn app zie ik staan dat het iig pas weer vanaf 30 juli gewijzigd kan worden.

Net ook even mijn factuur gecheckt en als het goed is betaal ik inderdaad er nog niet voor. Dus dat is fijn. Ik kom na 30 juli nog eveb terug, in het geval dat ik nog geen activatiemail ontvangen heb.👍🏼

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 19, 2025

Bedankt voor de duidelijke terugkoppeling ​@OvWe :)
En inderdaad, mocht je na 30 juli nog geen activatiemail hebben ontvangen laat het dan gerust even weten! Voor nu in ieder geval een goed weekend toegewenst 👌🏻