Skip to main content
Vraag

Spotify premium opzeggen lukt niet

• September 10, 2026
  • 4 reacties
  • 59 keer bekeken

Ik heb op 7 juli 2026 mijn Spotify Premium stopgezet via MijnKPN-app, ik heb daar ook een bevestiging van gekregen via de mail. Sinds die tijd blijft het bedrag van € 12,99 terug komen op de factuur, maar dan onder “Online aankopen”. Met de klantenservice gebeld, maar zij konden het niet stopzetten, omdat er blijkbaar geen Spotify Premium gekoppeld is aan mijn account. Wat ik geprobeerd heb:

• Abonnement stopzetten via de MijnKPN-app: kan niet, omdat ik volgens de app geen Spotify abbonement (meer) heb
  • Stopzetten via Spotify: kan niet, want zij verwijzen door naar KPN, omdat ik via de KPN het abonnement heb afgesloten
  • Google play store: is ook niets zichtbaar onder abonnementen
  • KPN Pay: gebruik ik niet, staat ook niet als betaalmethode in de play store

Ik word nu door KPN doorverwezen naar Spotify en vice versa, maar ik vermoed toch echt dat het probleem zich bij KPN bevindt.

2 vragen:

• Hoe kan dit gefixt worden?
  • Kan ik de kosten die ik in de tussentijd betaald heb terug krijgen?

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

4 reacties

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Ed.M, welkom bij de community! 😊 Dat is wel een vervelende situatie, zeker als je inmiddels van KPN naar Spotify en weer terug wordt verwezen. Ik kijk daarom graag even met je mee om te zien of ik kan achterhalen waar die kosten nog vandaan komen.

Wil je je postcode, huisnummer en geboortedatum invullen in je community-profiel? Laat hier even weten als je dat hebt gedaan, dan ga ik voor je kijken. 

• Auteur
  • September 14, 2026

Hoi ​@Ed.M, welkom bij de community! 😊 Dat is wel een vervelende situatie, zeker als je inmiddels van KPN naar Spotify en weer terug wordt verwezen. Ik kijk daarom graag even met je mee om te zien of ik kan achterhalen waar die kosten nog vandaan komen.

Wil je je postcode, huisnummer en geboortedatum invullen in je community-profiel? Laat hier even weten als je dat hebt gedaan, dan ga ik voor je kijken. 

Hoi ​@Serenay van KPN, fijn dat je mee wilt kijken! Als het goed is stonden de gegevens al ingevoerd in mijn profiel.

• Auteur
  • September 22, 2026

Hoi ​@Serenay van KPN, fijn dat je mee wilt kijken! Als het goed is stonden de gegevens al ingevoerd in mijn profiel.

Hallo ​@Serenay van KPN, is er al een update beschikbaar?

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Ed.M, excuses dat je hier nog niets over hebt gehoord! Ik heb zelf ook nog geen update voorbij zien komen en als ik het nu nakijk, zie ik helaas ook nog geen nieuwe informatie.

Ik zet het daarom nogmaals door, zodat er opnieuw naar gekeken kan worden. Zodra ik meer weet, laat ik het hier natuurlijk weten! 🙂