Skip to main content
Beantwoord

Spotify verwijderen van mijn factuur lukt al 2 jaar niet

• February 15, 2025
  • 5 reacties
  • 37 keer bekeken

Hoi, ik ben 2 jaar geleden gestopt als zzp ér, ik heb daarbij mijn e-mailadres en mijn mobiele nummer opgezegd. Het lukt helaas niet om de afschrijving van Spotify ongedaan te maken omdat je bij elke actie een e-mail krijg ter verificatie,  na het bekijken van allerlei rekeningen kwam ik erachter dat er bij kpn elke maand € 10 werd afgeschreven. Het bleek volgens KPN dat dit een spottify afschrijving was (ooit aangemaakt via een google account waarvan ik de inloggegevens ook niet meer heb)….Ik ben nu 2 jaar bezig dit van mij faktuur af te krijgen….Het zelfde ritueel als meerdere personen...u moet bij Spotify zijn. Echter bij spotify heb ik geen Premium volgens hun administratie. Kpn verwijst mij toch weer naar Spotify. Nu na 2 jaar loopt mijn KPN contract af...Vandaag zeg ik de hele boel op bij KPN. Misschien dat het dan wel gaat lukken.

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hè dat is jammer ​@Marcel Terlingen, anders had ik even gekeken wat ik kon doen, maar als de opzegging er al in staat lukt dat niet. Ik hoop dat het nieuwe abonnement alsnog goed gaat bevallen en dat 't dan allemaal weer goed verloopt! Heb je toch vragen of kom je er niet uit, laat het gerust weten. We denken hier in de community graag mee.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@Marcel Terlingen Hi Marcel, rot dat het opzeggen van Spotify zo stroef verloopt.

Het is wat drukker op dit moment, waardoor we niet eerder bij je topic zijn aangekomen. Hoe staat het er intussen voor? Ik hoop toch niet dat je je abonnement ervoor hebt opgezegd.. Hoe wordt Spotify op dit moment gefactureerd? Staat het op je KPN factuur, en zo ja, hoe wordt het hierop aangegeven? Dat kan je zien op de tweede pagina van je KPN factuur, deze kan je opzoeken via MijnKPN. Of wordt het los van je KPN factuur afgeschreven van je rekening?

Ik weet alleen wat jij hier vertelt, vandaar deze vragen om de benodigde informatie bij elkaar te krijgen.

HOI Alexandra, ik laatst nog een kpn medewerker aan de lijn gehad, hij kon helaas ook niets doen, de facturatie ging via kpn met de vermelding extra kosten, daar onder kon ik vinden Spotify. Die instelling Spotify is niet te bereiken via een telefoonnummer, via de chat krijg ik altijd het antwoord...u moet bij de kpn zijn, ik kan niets voor u doen. Blijkbaar is er dus niemand die iets voor mij kan doen, het factureren lukt wel. Ik heb het contract dus maar opgezocht, want ik was de enige die er wel wat aan kon doen en meteen een nieuw contract aangevraagd met een nieuw nummer.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hè dat is jammer ​@Marcel Terlingen, anders had ik even gekeken wat ik kon doen, maar als de opzegging er al in staat lukt dat niet. Ik hoop dat het nieuwe abonnement alsnog goed gaat bevallen en dat 't dan allemaal weer goed verloopt! Heb je toch vragen of kom je er niet uit, laat het gerust weten. We denken hier in de community graag mee.

Natuurlijk kunt u alsnog vragen of dat Spotify voortaan fatsoenlijk te bereiken is via een telefoonnummer, leuk dat ze een chatbox hebben en misschien ergens een vage email maar daar er meerderen zijn met dit probleem lijkt het alsof ze niet bereikbaar willen zijn.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@Marcel Terlingen Ik zou je daar graag mee helpen als ik kon, maar Spotify is een ander bedrijf, geen dienst van KPN. Dat maakt dat ik ontzettend weinig kan doen aan de manieren waarop zij bereikbaar zijn.

Wij bieden alleen de optie aan om het abonnement bij Spotify via je KPN factuur te betalen, net als dat dat kan met andere entertainmentabonnementen, zoals bijvoorbeeld Netflix of Videoland. Zo kan je al je streamingsdiensten op één factuur zetten, en heb je niet allerlei losse facturen en afschriften.