Skip to main content
Beantwoord

Staat er nog een factuur open?

• June 1, 2026
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

Wij zijn al even geleden overgestapt naar ziggo. Nu vroeg ik me af of er nog een factuur openstaat van kpn thuis. Helaas kan ik dat niet meer zien via de kpn app

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemorgen ​@C.X , bedankt voor jouw bericht en welkom ook hier op onze Community :)

Kan me goed voorstellen dat je dit graag zeker wilt weten dus goed dat je je meldt! Het beste is om in dit geval inderdaad even contact op nemen met onze Helpdesk, zij kunnen dit meteen voor je controleren. Het is tegenwoordig trouwens ook mogelijk om hier een belafspraak voor in te plannen👌🏻

Laat je ons weten of het allemaal nog is gelukt?

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 1, 2026

Hallo ​@C.X ,

Dat kun je vragen aan de klantenservice. Bel naar 0800-0402, spreek in “Collections”  en blijf aan de lijn. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 2, 2026

Goedemorgen ​@C.X , bedankt voor jouw bericht en welkom ook hier op onze Community :)

Kan me goed voorstellen dat je dit graag zeker wilt weten dus goed dat je je meldt! Het beste is om in dit geval inderdaad even contact op nemen met onze Helpdesk, zij kunnen dit meteen voor je controleren. Het is tegenwoordig trouwens ook mogelijk om hier een belafspraak voor in te plannen👌🏻

Laat je ons weten of het allemaal nog is gelukt?