Skip to main content
Beantwoord

Startdatum van sim-only naar abonnement-met-toestel wijziging

• April 24, 2025
  • 3 reacties
  • 30 keer bekeken

Hoi,

Via BelSimpel heb ik mijn sim-only omgezet naar een abonnement met toestel, als je op de KPN site je 06 nummer ingeeft om te kijken of dit kan staat er o.a. onderstaande tekst.

“Zodra jouw telefoon geleverd is, start je nieuwe abonnement en wordt het oude gestopt!”

Toch staat nu op het contract dat opgestuurd de tekst “Looptijd 24 maanden vanaf 26-11-2025”

mvg, Herbert

Beste antwoord door Maja van KPN

Hmm, daar kijk ik ook een beetje raar tegenaan ​@Herbert256 🤔 Als je vanuit een Sim only verlengt naar een abonnement met toestel, hoort je nieuwe contract inderdaad direct in te gaan dus het lijkt me dat er ergens iets niet helemaal goed gaat in de administratie nu.

Ik wil je aanraden om even contact te leggen met onze directe klantenservice, zodat er met je meegekeken kan worden, na een verificatie die we hier via de community niet uit kunnen voeren. Dit kan online via  Facebook en Xmaar het is ook mogelijk om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 29, 2025

Hmm, daar kijk ik ook een beetje raar tegenaan ​@Herbert256 🤔 Als je vanuit een Sim only verlengt naar een abonnement met toestel, hoort je nieuwe contract inderdaad direct in te gaan dus het lijkt me dat er ergens iets niet helemaal goed gaat in de administratie nu.

Ik wil je aanraden om even contact te leggen met onze directe klantenservice, zodat er met je meegekeken kan worden, na een verificatie die we hier via de community niet uit kunnen voeren. Dit kan online via  Facebook en Xmaar het is ook mogelijk om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt! 

• Auteur
  • Topper
  • May 2, 2025

Hoi, dank voor je antwoord, alles was goed online in de KPN app een dag later, mvg, Herbert

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ah super, dan duurde de verwerking ervan wellicht wat langer dan normaal, excuus voor de verwarring die hierdoor ontstaan is! Bedankt dat je het nog even hebt laten weten ​@Herbert256 😊