Skip to main content
Beantwoord

Toestel afbetaald maar BKR registratie is nog niet beëindigd

• September 11, 2025
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

Beste ,

voor de aanvraag van een nieuwe hypotheek moest mijn bkr registratie van het toestel afbetaald zijn , ik heb deze inmiddels afbetaald op de manier die kpn voorsteld , en bericht gehad van kpn dat de betaling ontvangen was en dat binnen 5 werkdagen de bkr registratie op beëindigd zou komen staan , nu zijn we een week verder en hij staat nog steeds op lopend , hetgeen wat problemen oplevert bij aanvraag hypotheek , met de klantenservice van kpn kom ik er niet echt uit , die zeggen dat ik een mail moet sturen naar wft collections echter daar lees ik op de community wisselde verhalen over dat het nog allemaal lang duurt , en de fout ligt toch echt bij kpn , is er een manier waardoor dit wel snel op te lossen is ?

mijn vrouw heeft haar toestel ook afbetaald bij kpn en deze is wel bij bkr op beëindigd gezet.

alvast bedankt

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@NickVE, na het afbetalen van het toestel hoort de BKR registratie inderdaad binnen 5 werkdagen te worden aangepast. Vanwege de hypotheek snap ik dat je dit wel geregeld wilt hebben! Is de status inmiddels wel aangepast, of nog niet? Via de community hebben we hier geen mogelijkheden voor, dit kan het beste via de klantenservice (bijvoorbeeld via een terugbelafspraak) of via het e-mailadres wat je al noemde. Hopelijk kan het via die wegen snel worden aangepast, als dat nog niet het geval is.

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 15, 2025

Hoi ​@NickVE, na het afbetalen van het toestel hoort de BKR registratie inderdaad binnen 5 werkdagen te worden aangepast. Vanwege de hypotheek snap ik dat je dit wel geregeld wilt hebben! Is de status inmiddels wel aangepast, of nog niet? Via de community hebben we hier geen mogelijkheden voor, dit kan het beste via de klantenservice (bijvoorbeeld via een terugbelafspraak) of via het e-mailadres wat je al noemde. Hopelijk kan het via die wegen snel worden aangepast, als dat nog niet het geval is.

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 15, 2025

Hi Jasper , kpn had een dagje langer nodig om de bkr registratie aan te passen , inmiddels is het gebeurd, en ben ook nog gebeld door iemand van kpn finance, maar ik ben geholpen , bedankt !

Jasper van KPN
Moderator

Fijn om te lezen dat inmiddels het gelukt is ​@NickVE! Ik kan me voorstellen dat je nu met een gerust hart verder kunt voor de hypotheek. En succes alvast voor de verhuizing! 😉