Skip to main content
Beantwoord

Tot op heden geen welkomscadeau gekregen

• October 7, 2025
  • 9 reacties
  • 105 keer bekeken

Ik heb geen cadeau gekrijgen 

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@M.alkhalil, als je in afwachting bent van jouw cadeaubon, snap ik heel goed dat je die vraag aan KPN stelt. Het abonnement dat je hebt besteld is inmiddels al wel actief? 

The internet subscription you ordered, is already active? When indeed it is active for at leat 14 days, you can contact our partner by calling the phonenumber: 088 6237 006

9 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • October 7, 2025

Ik ook niet!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 7, 2025

Hallo ​@M.alkhalil ,

Dat duurt ook eventjes. Tussen de twee en drie weken na de start van jouw abonnement.

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, verstuurt KPN binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door hun partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: ze sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

bron: 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 8, 2025

Hi I ve contract one month ago with u , but till now I ve not got my cadeaubon 

Admin: samengevoegd met je al bestaande topic hierover

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 9, 2025

OK ​@M.alkhalil ,

Mijn abonnement is al twee weken actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met KPN. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Ze bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

bron: 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 10, 2025

Hallo ​@M.alkhalil, als je in afwachting bent van jouw cadeaubon, snap ik heel goed dat je die vraag aan KPN stelt. Het abonnement dat je hebt besteld is inmiddels al wel actief? 

The internet subscription you ordered, is already active? When indeed it is active for at leat 14 days, you can contact our partner by calling the phonenumber: 088 6237 006

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 15, 2025

OK ​@M.alkhalil ,

Mijn abonnement is al twee weken actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met KPN. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Ze bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

bron: 

@M.alkhalil 

En is het nu geregeld? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 15, 2025

Niks gekrijgen

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic 

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • October 15, 2025

Zet deze vraag eens goed

Admin: bericht verplaatst naar ander topic 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 15, 2025

Hallo ​@M.alkhalil ,

Maak dan online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Admin: bericht verplaatst naar ander topic