Skip to main content
Beantwoord

Tot wanneer loopt de actie voor de Samsung Fold 8 & KPN Unlimited?

• July 29, 2026
  • 4 reacties
  • 73 keer bekeken

Kan iemand bevestigen tot wanneer de kpn unlimited deal loopt voor de fold 8? Op de bestel pagina staat zowel de datum 2 augustus en 16 augustus. Aangezien ik per 4 augustus kan verlengen is dit verschil best interessant voor mij. 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@RamonMaas ,

De juiste einddatum voor deze Recommerce-actie is 16 augustus 2026. Sowieso is de telefoon voor iedereen pas leverbaar vanaf 4 augustus 2026.

bron:

https://www.kpn.com/shop/mobiel/samsung/galaxy-z-fold8-5g/lavender-256gb

Voorwaarden extra inruilwaarde

Koop tussen 22 juli en 16 augustus een Samsung Galaxy Z Fold8 en krijg € 425,- extra inruilwaarde als je je oude telefoon inlevert. Dit bedrag ontvang je bovenop de gewone inruilwaarde van je oude telefoon.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 29, 2026

Hallo ​@RamonMaas ,

De juiste einddatum voor deze Recommerce-actie is 16 augustus 2026. Sowieso is de telefoon voor iedereen pas leverbaar vanaf 4 augustus 2026.

bron:

https://www.kpn.com/shop/mobiel/samsung/galaxy-z-fold8-5g/lavender-256gb

Voorwaarden extra inruilwaarde

Koop tussen 22 juli en 16 augustus een Samsung Galaxy Z Fold8 en krijg € 425,- extra inruilwaarde als je je oude telefoon inlevert. Dit bedrag ontvang je bovenop de gewone inruilwaarde van je oude telefoon.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 29, 2026

Hallo ​@Noordzee

Bedankt voor je reactie, wat ik bedoelde was als ik op het informatie icoontje klik staat er 2 augustus. 

En 4 augustus is toevallig precies 120 dagen voor het einde van mijn abonnement. Dat valt toevallig op dezelfde dag als de algemene releasedatum van de telefoon. Maar ik wil dus graag op 4 augustus mijn abonnement verlengen en dit toestel kiezen, maar de keuze om te verlengen is dus wel afhankelijk of dat deze deal dan nog beschikbaar is. Vandaar mijn vraag

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 29, 2026

Op 4 augustus 2026 is dat nog steeds mogelijk.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Welkom op de community ​@RamonMaas, goed dat je ons gevonden hebt om hier vragen over te stellen!

Ik zie dat Noordzee je zorgen al weg heeft genomen en uit heeft gelegd dat de actie morgen ook nog geldig is. Als je nu naar onze website gaat, zal je dat ook zien staan. Je morgen dus met een gerust hart je bestelling gaan plaatsen 😊