Skip to main content
Vraag

TP link switch retourneren en vergoeden lukt niet in de winkel, hoe doe ik dit?

• April 23, 2025
  • 6 reacties
  • 55 keer bekeken

Nou begint lekker bij kpn, mijn vader is naar jullie overgestapt vanuit ziggo en voor de glasvezel is er een monteur ingeplanned om een stopcontact aan te leggen in de meterkast zodat het NT van stroom wordt voorzien. dit zou gratis moeten zijn. maar de monteur heeft besloten 25 euro te rekenen voor een TP-link gigabit switch die hij op de plek van de oude ziggo modem heeft geplaatst om de tv ontvanger van internet te voorzien. die is er alweer tussen uitgehaald omdat hij gewoon niet nodig is. de tv ontvanger zit nu gewoon direct aangesloten op het modem.

ik heb de klanten service gebeld en die zeiden me je kan de tp link terug brengen naar de kpn winkel. ik daar na toe, en wordt mij daar verteld dat dit helemaal niet kan met dit product, alleen met wifi punten, modems decoders etc. ik weer na huis en klanten service bellen. leg het verhaal uit en wordt vervolgens 45 minuten in de wacht gezet. ik hang op om maar terug te bellen, is de lijn gesloten.

ik heb zelf ook even voor kpn gewerkt. laat me maar weten hoe ik dat ding retour kan doen

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • April 23, 2025

Beste ​@Bruno Sars zie onderstaande link over het retour-protocol:

https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • April 23, 2025

Beste ​@Bruno Sars zie onderstaande link over het retour-protocol:

https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen

Dat zal hem niet helpen, aangezien dat het retourneren in een KPN winkel al niet gelukt was.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 24, 2025

Ik probeer het wel even via kpn.com/klacht

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi Brono, welkom op de KPN Community. Zoals je merkt denkt de Community graag even mee. Vreemd dat de winkel het dan niet terug wil nemen want dit is normaal wel de te volgen weg. Ik hoor graag wat de uitkomst is van de klacht!

• April 28, 2025

Of print die pagina waar TDN naar linkt uit en ga nog een keer naar die winkel. Dan kan je ze er op wijzen dat ze het in moeten nemen.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 28, 2025

de monteur heeft besloten 25 euro te rekenen voor een TP-link gigabit switch 

Deze switch is dus gekocht. Met de bon van de monteur wat dan tevens het aankoopbewijs is, zou deze zonder meer in een kpn winkel geretourneerd moeten kunnen worden. Waarbij je je geld terugkrijgt.

De link van ​@JanD zou ik hierbij niet volgen. Dan krijg je je aankoopbedrag niet terug. Dat is alleen voor retourneren van huur-apparatuur.