Skip to main content
Beantwoord

TV toevoegen aan besteld KPN internetabonnement

• April 15, 2025
  • 4 reacties
  • 49 keer bekeken

Ik heb p.o alleen internet besteld, maar ik wil ook graag budget tv erbij.

Met ingang 18 april.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Jocorntje ,

Een aanvullend TV-abonnement kun je regelen via MijnKPN. Mijn KPN gaat voor jou beschikbaar worden ongeveer twee werkdagen na de start van jouw abonnement. Het Basispakket kost 12,50 per maand. Je kunt dan jouw abonnement uitbreiden met TV. 

De eerste twee dagen heb je dan nog even geen TV. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 15, 2025

Hallo ​@Jocorntje ,

Een aanvullend TV-abonnement kun je regelen via MijnKPN. Mijn KPN gaat voor jou beschikbaar worden ongeveer twee werkdagen na de start van jouw abonnement. Het Basispakket kost 12,50 per maand. Je kunt dan jouw abonnement uitbreiden met TV. 

De eerste twee dagen heb je dan nog even geen TV. 

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • April 15, 2025

Beste ​@Jocorntje hebben we het over een KPN-abo of over een abo bij Budget, omdat je schrijft over Budget-TV.

Indien inderdaad provider Budget, moet je hieronder zijn;

https://www.budgetthuis.nl/internet/?utm_source=adwords&utm_campaign=Search-BA-brand&utm_term=budget-alles-in-1&utm_medium=cpc&utm_proposition=Alles-in-1&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIwKr7q6TajAMV_LVoCR1rXTBoEAAYASAAEgJXHfD_BwE

Als je een abo bij KPN afgeesloten hebt, kun je kiezen voor TV+ tv kijken compleet of alleen TV+ streamen.

De naam budget kent KPN niet.

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Jocorntje .  Alle relevante info is eigenlijk al wel gegeven. Mocht je bij budget zitten dan is dat ook je dienstverlener en kun je daar het abonnement aanpassen. Succes!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 17, 2025

Mocht je bij budget zitten dan is dat ook je dienstverlener en kun je daar het abonnement aanpassen. Succes!

@Erwin van KPN 

Daar ga ik niet vanuit. In de titel staat KPN Internetabonnement. ​@Jocorntje wil daar gewoon een goedkoop TV-abonnement bij. En dat is het Basispakket voor 12,50 per maand.