Ik ben dan wel benieuwd bij welke provider je nu al een werkende aansluiting hebt kunnen krijgen @Jantieneging
Binnen 4 uur had ik weer internet met de internet box van KlusIt, deze box word kant en klaar bij je geleverd, doet de stekker in het stopcontact en drukt op de aan knop en hoppa je hebt weer internet! Ideaal toch.
Dat is een tijdelijke (dure) noodoplossing, ideaal voor noodgevallen, maar niet geschikt als permanente oplossing.
Nu alleen nog even de openstaande facturen aan KPN betalen en je kunt weer geactiveerd worden bij KPN en Klusit opzeggen.
Ik wens je alle goeds.
Betaal in 1 keer, dan kunt u weer bellen, sms'en en internetten
Betaal uiterlijk 16 september 2022. Dan werkt uw internet aansluiting weer binnen 2 uur.
Betaal alles Of betaal een deel van het bedrag
Kies zelf hoeveel u betaalt. Doe dit wel voor 16 september 2022. Dan werkt uw internet aansluiting weer binnen 2 uur. De dag na de betaling ontvangt u een e-mail met uitleg over een betaalregeling voor de rest van het openstaande bedrag. Betaal een deel
Beste Jan,
Lees dit even, deze mail kreeg ik gister binnen en dinsdag heb ik gebeld en moest het gehele bedrag betaald worden voordat ik weer aangesloten werd! Ik lees toch duidelijk "Kies zelf hoeveel u betaalt, doe dit voor 16 september" Nu heb ik 12 september het eerste deel betaald en volgens de mail zou ik dan binnen 2 uur weer internet moeten hebben, maar dit heb ik dus nog niet. Begrijp ik de mail verkeerd of is kpn nu fout?