Skip to main content
Beantwoord

Uitstel aanvragen voor retourzending KPN apparatuur

• April 4, 2026
  • 3 reacties
  • 29 keer bekeken

hallo kpn,

via dot het advies om hier te reclameren. Wij hebben mail gehad dat de spullen binnen 7 dagen retour moeten en jullie anders kosten a 90 euro in rekening gaan brengen. Wij willen het wel terugsturen, maar ten tijde dat wij op vakantie gingen hebben wij geen retour label en sinds we die wel hebben zitten wij ver in buitenland. Aangezien wij niet binnen de genoemde 7 dagen terug zijn en daarmee in de gelegenheid om het te retourneren, zou ik graag een uitstel willen om het retour te sturen. Is datmogelijk? Graag reactie, dan kan ik de benodigde informatie delen 

Gr

Beste antwoord door Ik_Combineer

Ik zou adviseren om dit even voor te leggen aan de KPN Klantenservice, bereikbaar op +31 12001200 vanuit het buitenland.

3 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • April 4, 2026

Geen paniek ​@Mbpl 
Dat staat de KPN vast wel toe.
Zodra je thuiskomt zo snel mogelijk opsturen, dan is er geen probleem.
Maak er een prettige vakantie van.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • April 4, 2026

Ik zou adviseren om dit even voor te leggen aan de KPN Klantenservice, bereikbaar op +31 12001200 vanuit het buitenland.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 7, 2026

Goedemorgen ​@Mbpl , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Dat is natuurlijk een hele lastige situatie zoals je die beschrijft en vanzelfsprekend zit je natuurlijk niet op een boete te wachten dus goed dat je hier melding van maakt!

In eerste instantie is dit ook het advies wat ik je in dit geval zou geven; door contact op te nemen met de Helpdesk kunnen mijn collega's direct een notitie maken in je dossier en ik verwacht dat het op die manier goed moet komen. Heb je dit advies inmiddels op kunnen volgen?