Skip to main content
Beantwoord

Vandaag voor 21 uur een smartwatch besteld, geen update gekregen

• February 20, 2026
  • 3 reacties
  • 40 keer bekeken

Ik heb vandaag ruim voor 21.00 een multisim met smartwatch besteld ok zie maar geen beweging in de vooruitgang 

Beste antwoord door Serenay van KPN

Hoi ​@Timmy1981, welkom bij de community en leuk dat je ons hebt gevonden!

Ik ben benieuwd of je in de tussentijd al een nieuwe update hebt. Als je inmiddels 3 dagen verder bent en je ziet nog geen voortgang bij je Multisim-bestelling, dan is dat inderdaad niet helemaal wat je mag verwachten. Wil dan je eens kijken wat er precies staat op de bestelstatuspagina? Daar kun je zien of de bestelling nog wordt verwerkt en welke status er staat betreft jouw bestelling.

Zie je daar geen duidelijke update of blijft de status hangen? Laat hier dan even weten wat er precies staat, dan kijken we graag met je mee! 

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 21, 2026

Hallo ​@Timmy1981 ,

Er zijn wat controles nodig en dat is mensenwerk. 

Maar het is inmiddels zaterdagochtend en wellicht is er ondertussen wat gebeurt. 

Het kan zomaar zijn dat je de smartwatch pas begin volgende week gaat ontvangen. Het is tenslotte nu weekend. 

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Hoi ​@Timmy1981, welkom bij de community en leuk dat je ons hebt gevonden!

Ik ben benieuwd of je in de tussentijd al een nieuwe update hebt. Als je inmiddels 3 dagen verder bent en je ziet nog geen voortgang bij je Multisim-bestelling, dan is dat inderdaad niet helemaal wat je mag verwachten. Wil dan je eens kijken wat er precies staat op de bestelstatuspagina? Daar kun je zien of de bestelling nog wordt verwerkt en welke status er staat betreft jouw bestelling.

Zie je daar geen duidelijke update of blijft de status hangen? Laat hier dan even weten wat er precies staat, dan kijken we graag met je mee! 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 23, 2026

Hoi nou ik heb m toch zaterdag al in huis gehad dank kpn erg blij mee