Skip to main content
Vraag

Vaste klant maar kan niet meedoen aan verlengkorting

• May 29, 2026
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

waarom kan ik aan de verleng en korting niet  meedoen als ik alleen internet heb van kpn klantnummer al meer dan 40 jaar? VREEMD GROETJES ALBERT.

admin: klantnummer verwijderd ivm privacy

3 reacties

rvk01
Slimmerik
  • May 29, 2026

Bedoel je de kortingen die nieuwe klanten krijgen. Je kunt als bestaande klant ook korting krijgen als je een jaar of twee verlengd. Die zal echter niet zo hoog zijn als voor nieuwe klanten. 

Feit is gewoon dat nieuwe klanten (klanten binnen halen) voor providers met waard is dan klanten behouden. Dat is zo bij alle providers. Daarom is het voor klanten (met als bij energieleveranciers) altijd financieel gunstiger om elk jaar van leverancier te wisselen. Dat is nu eenmaal een feit.

Als je die moeite niet wilt doen, waar de leveranciers op gokken, kun je dus gebruik maken van het verlenging aanbod wat in je Mijn KPN staat.

PS. Het kan ook zijn dat je nog een heel oud abonnementsvorm hebt waarbij het misschien gunstiger is gelijk over te stappen naar de nieuwe vormen.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 29, 2026

Hallo ​@Verificatie ,

Je kunt (indien maximaal 90 dagen voor einde contract) jouw abonnement aanpassen (en goedkoper maken) door op een andere manier te verlengen. Je gaat dan over de huidige (2026) propositie. TV+ is een aanvullende mogelijkheid, maar is niet verplicht. 

Dat verlengen kan telefonisch via de klantenservice. Het makkelijkste gaat dat middels een belafspraak

Het kan ook via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

https://community.kpn.com/kpn-tv-11/feature-requests-kpn-tv-box-587354?tid=587354&fid=11

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Verificatie, welkom bij de community! 🙂 Ik snap goed dat dit verwarrend kan zijn. Het verschil is alleen dat nieuwe klanten een welkomstactie krijgen wanneer zij klant worden, terwijl bestaande klanten gebruik kunnen maken van verlengaanbiedingen. Uiteindelijk heeft iedere klant ooit een vorm van welkomstactie ontvangen bij het afsluiten van een abonnement. Daardoor verschillen de acties voor nieuwe en bestaande klanten vaak van elkaar.

Dat neemt natuurlijk niet weg dat we het waarderen dat je al zo lang klant bent. 😊 KPN biedt daarnaast ook aantrekkelijke combinatievoordelen wanneer je meerdere diensten afneemt. Het kan daarom zeker de moeite waard zijn om eens te kijken welke voordelen voor jou beschikbaar zijn. De tips van ​@rvk01 en ​@Noordzee zijn wat mij betreft dan ook hele goede om eens door te nemen.