Skip to main content
Beantwoord

Verkeerde aanbieding gekozen bij afsluiten abonnement, hoe kan ik dit wijzigen?

• October 15, 2024
  • 13 reacties
  • 105 keer bekeken

Bij het aanmelden van mij als klant heb ik een verkeerde aanbieding gekozen. Nu wil ik dit graag wijzigen.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Matejo. Welkom op de community en bij KPN. Wat vervelend dat je voor de verkeerde korting/cadeau hebt gekozen. Helaas is het niet mogelijk om dit na het bestellen van een abonnement nog aan te passen, zoals @JanD hierboven al aangeeft. Het welkomstcadeau wordt verzonden door Sidekix zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van 14 dagen voorbij is. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

13 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • October 15, 2024

Hallo @Matejo om wat voor abo gaat het, mobiel of voor thuis???

En wat zou je willen wijzigen???

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 15, 2024

Thuis abonnement 

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 15, 2024

Korting wijzigen. Ipv een iPad

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 15, 2024

Dacht bij het afsluiten dat het om beide ging!

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 15, 2024

iPad is nog niet geleverd. Abonnement is vandaag geactiveerd 

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • October 15, 2024

Hallo @Matejo , een eenmaal gekozen korting of cadeau kan niet meer gewijzigd worden 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 17, 2024

Hoi @Matejo. Welkom op de community en bij KPN. Wat vervelend dat je voor de verkeerde korting/cadeau hebt gekozen. Helaas is het niet mogelijk om dit na het bestellen van een abonnement nog aan te passen, zoals @JanD hierboven al aangeeft. Het welkomstcadeau wordt verzonden door Sidekix zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van 14 dagen voorbij is. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 11, 2024

Goedemiddag,

mijn verbinding is op 15 nov aangesloten. Echter heb ik nog steeds geen welkomscadeau gehad. Wanneer wordt dit verzonden?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Het welkomstcadeau wordt verzonden door Sidekix zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van 14 dagen voorbij is. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen. Meer informatie vindt je in het topic hieronder

https://community.kpn.com/kennisbank%2Dadministratief%2D141/welkomstcadeau%2Dveelgestelde%2Dvragen%2D561113?tid=561113

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 11, 2024

Goedemiddag,

Zoals in mijn vorige mail al aangegeven, is het al langer dan 2 weken geleden. En ik heb nog steeds geen track & trace ontvangen. 

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • November 11, 2024

Goedemiddag,

mijn verbinding is op 15 nov aangesloten. Echter heb ik nog steeds geen welkomscadeau gehad. Wanneer wordt dit verzonden?

Het is nog geen 15 november.

Dus welke datum is juist ???

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 11, 2024

15 oktober!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wanneer je abonnement al 2 weken actief is kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen je hierin verder helpen.  Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Wij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.