Skip to main content
Vraag

Verleng aanbod valt tegen. Hoe zeg ik op?

• June 17, 2026
  • 6 reacties
  • 49 keer bekeken

vond het verleng aanbod van kpn zo fantastisch dat ik wil opzeggen maar waar doe je dat

6 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 17, 2026

Je kunt dat telefonisch doen bij de klantenservice 0800-0402 of dmv dit formulier.

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 17, 2026

dank je voor je bericht

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 17, 2026

Maar ben je helemaal niet tevreden over kpn?

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 17, 2026

nee ben ik niet. Kreeg een verleng aanbod van wel 7.50 korting voor 6 maanden. Daarna ben ik 5 euro per maand duurder uit voor hezelfde als wat ik nu heb. En wat het meest iriteerd is dat ik al tig jaren vaste klant ben maar iemand die nieuw komt krijgt een tv van 500 +. Als dat alles is wat ze mij kunnen bieden enkel verhoging dan heb ik het nu wel gezien

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 17, 2026

Hallo ​@benklos ,

Je kunt (indien maximaal 90 dagen voor einde contract) jouw abonnement aanpassen (en goedkoper maken) door op een andere manier te verlengen. Je gaat dan over de huidige (2026) propositie en KPN TV+. 

Dat verlengen kan telefonisch via de klantenservice. Het makkelijkste gaat dat middels een belafspraak

Het kan ook via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+ als je dat nu nog niet hebt. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

https://community.kpn.com/kpn-tv-11/feature-requests-kpn-tv-box-587354?tid=587354&fid=11

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 17, 2026

Dit zet zoden aan de dijk maar niet heus. Ben met het verlengvoorstel beter af en dat is al niks