Skip to main content
Beantwoord

Verlengaanbod in email komt niet overeen met verlengaanbod in mijnKPN

• September 2, 2025
  • 9 reacties
  • 131 keer bekeken

Goedenavond,

Ik heb 5 augustus een e-mail gehad met een verlengaanbod (geldig t/m 3-11-25) voor €12,50 korting gedurende 6 maanden bij verlenging voor 24 maanden.

Ik wilde gisteren het verlengaanbod bevestigen maar kreeg een ander aanbod te zien dan KPN in de mail aangeeft. Namelijk:

€7,50 korting voor 6 maanden bij 24 maanden verlenging, in plaats van €12,50. 

Hoe kan ik dit laten aanpassen? Van de  klantenservice moet ik mailen naar het e-mailadres waar de mail vandaan komt, maar daar komt geen reactie op.

Beste antwoord door MM89

Zeker! De juiste afdeling van de klantenservice heeft me gebeld op het afgesproken tijdstip en toen kon het geregeld worden. Heel fijn! 
@Noordzee

9 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 2, 2025

Hallo ​@MM89 ,

Kan het zijn dat de verlengdatum in de toekomst ligt? Want na die datum is het verlengaanbod via MijnKPN ineens een stuk gunstiger. (Heb ik zelf onlangs geconstateerd.)

Overigens is er nog een tweede manier van verlengen. Zonder tijdelijke korting, maar wel met een lagere prijs na de kortingsperiode. 

Hoe dan? 

Je kunt (mits contractvrij) jouw abonnement aanpassen (en goedkoper maken) door op een andere manier te verlengen. Je gaat dan over de huidige (2025) propositie en KPN TV+. 

Dat verlengen kan telefonisch via de klantenservice. Het makkelijkste gaat dat middels een belafspraak

Het kan ook (mits contractvrij) via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • September 5, 2025

Hoi ​@MM89. Welkom op de KPN Community! Dat is een mooi aanbod wat je hebt gekregen en ik snap dat je daar graag gebruik van wilt maken. Vreemd dat dan in de verlengshop een ander aanbod naar voren komt. 

Hierboven noemt Noordzee een reden waar het aan zou kunnen liggen, maar als in de mail staat dat het verlengaanbod nu al geldt, dan zou het niet tussentijds ineens verlaagd moeten kunnen worden. Wel noemt hij nog een goed alternatief en dat is het huidige aanbod qua abonnement en tv-ontvangers. Het kan zijn dat dat ook gunstig uitpakt als je daar naartoe beweegt. Bekijk dat vooral ook even. 

Heb je nog steeds geen reactie gehad op de mail die je hebt gestuurd? Dan zou ik toch weer even telefonisch contact opnemen met de helpdesk. Er zijn afdelingen die je wel hiermee kunnen helpen als mailen niet lukt. Maak dan een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het uitkomt. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 9, 2025

En ​@MM89 ?

Weet je al hoe je gaat verlengen?

Hallo ​@MM89 ,

Kan het zijn dat de verlengdatum in de toekomst ligt? Want na die datum is het verlengaanbod via MijnKPN ineens een stuk gunstiger. (Heb ik zelf onlangs geconstateerd.)

Overigens is er nog een tweede manier van verlengen. Zonder tijdelijke korting, maar wel met een lagere prijs na de kortingsperiode. 

Hoe dan? 

Je kunt (mits contractvrij) jouw abonnement aanpassen (en goedkoper maken) door op een andere manier te verlengen. Je gaat dan over de huidige (2025) propositie en KPN TV+. 

Dat verlengen kan telefonisch via de klantenservice. Het makkelijkste gaat dat middels een belafspraak

Het kan ook (mits contractvrij) via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 10, 2025

​@Noordzee

Bedankt voor je uitgebreide uitleg over het verlengen. Als ik je stappen volg, krijg ik als verlengaanbod: dezelfde prijs per maand en dan gedurende 1 jaar het pluspakket erbij. Ik heb al KPN TV+ volgens mij. Ik krijg geen optie met korting te zien.

Ik denk dat ik een belafspraak met de klantenservice ga maken. 

@Noordzee en ​@Arjan van KPN Bedankt voor het meedenken.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • September 12, 2025

Ah. Als je al KPN Internet en KPN TV+ hebt, dan zal het kostenoverzicht bij een verlenging er praktisch hetzelfde uitzien als je factuur. Dan is het een goed plan om even te bellen. Laat maar weten wat daar uitgekomen is!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 21, 2025

​@Noordzee

Bedankt voor je uitgebreide uitleg over het verlengen. Als ik je stappen volg, krijg ik als verlengaanbod: dezelfde prijs per maand en dan gedurende 1 jaar het pluspakket erbij. Ik heb al KPN TV+ volgens mij. Ik krijg geen optie met korting te zien.

Ik denk dat ik een belafspraak met de klantenservice ga maken. 

@Noordzee en ​@Arjan van KPN Bedankt voor het meedenken.

En ​@MM89 

Ben je er uitgekomen met de klantenservice? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • September 22, 2025

Zeker! De juiste afdeling van de klantenservice heeft me gebeld op het afgesproken tijdstip en toen kon het geregeld worden. Heel fijn! 
@Noordzee

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • September 22, 2025

Gelukkig! Dat is goed om te lezen. Top dat je het nog even liet weten!

Kijk trouwens voor andere leuke extraatjes op KPN Voor Jou: extraatjes in september 2025. En elke maand hebben we weer andere leuke voordeeltjes waar je van kan profiteren. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 26, 2025

@Noordzee

Mooi zo ​@MM89. En graag geholpen natuurlijk! 👍🏽