Skip to main content
KPN Voor Jou

KPN Voor Jou: extraatjes in september 2025

• September 1, 2025
  • 3 reacties
  • 1035 keer bekeken
Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

We zijn blij met je, daarom krijg je met KPN Voor Jou elke maand leuke extra's! Je leest hier wat voor leuks er voor je klaar staat in september.

3 maanden gratis StudyGo

De scholen zijn begonnen! Heb jij ook kids die naar school gaan, en vinden jullie een steuntje in de rug fijn? Krijg 3 maanden StudyGo van ons cadeau op een StudyGo jaarabonnement.

StudyGo maakt schoolwerk makkelijker. Leer onbeperkt met oefentoetsen, uitlegvideo’s, online bijlessen en meer, aansluitend op de schoolboeken. 

Korting op SeniorWeb

De digitale wereld maakt het leven leuker en makkelijker. We kunnen inmiddels eigenlijk niet meer zonder. Voor iedereen die wel een handje hulp kan gebruiken: SeniorWeb helpt je om jouw weg vinden in de snel veranderende digitale wereld met tips, uitleg, hulp en cursussen.

Je krijgt van ons €5 korting op de eerste contributie

Kijk deze 5 films in september!

Het is september, dat betekent dat het stiekem alweer vroeger donker wordt. Maak er een gezellige avond van met een filmpje erbij! Je kunt kiezen uit deze vijf films. Wil je meer weten over waar de films over gaan, neem dan een kijkje in onze Beleef blog.

Welke film ga jij kijken?

• Fallen Leaves
  • The Story Of My Wife
  • The Glass Castle
  • Miss Sloane
  • The Sea Of Trees

Je vindt de 5 films in je tv-menu. Ga naar ‘Films’ en kies ‘Kadootje Voor Jou’. Veel kijkplezier!

Tegoedbon voor korting bij Bikefamily

Fijn op de fiets naar je werk! Ben jij toe aan een nieuwe fiets, of wil je graag de overstap maken naar een elektrische fiets? We hebben een leuke actie voor je, die start op 8 september!

In de MijnKPN app kan je jouw tegoedbon aanvragen t.w.v. €250,- op een elektrische fiets, met een minimale besteding van €1.999,-. Veel fietsplezier!

Let op: Deze actie start op 8 september 2025 en geldt zo lang de voorraad van vouchers strekt. Op=op.

Win tickets voor Oranje

Donderdag 4 september gaat de WK-kwalificatiereeks voor het Nederlands elftal verder met de thuiswedstrijd tegen Polen in Stadion de Kuip in Rotterdam! Maak kans op kaarten en misschien ga je het in het echt beleven.

Maak kans op tickets via de MijnKPN app!

Denksport puzzelplezier!

Naast alle extraatjes hierboven, hebben we nóg een leuke voor je! We trekken het puzzelplezier nog een poosje door. Daarom hebben we de vier dagelijkse Denksport puzzels, die je nu in de MijnKPN app vindt, apart in een artikel gegoten.

Je leest er hier alles over:

Entertainment acties

Naast de extraatjes hierboven hebben we ook een paar leuke entertainment acties voor je.

Storytel

Met Storytel geniet je van klassiekers tot spannende romans, van verhalen voor kinderen tot verhalen die je weer kind maken. Dat luister en lees je onbeperkt voor een vast bedrag per maand.

Krijg nu de 1e maand gratis Storytel!

Amazon Prime

Met een Amazon Prime abonnement stream je duizenden films, series en Prime Originals. En het leuke is: je krijgt de eerste 3 maanden gratis van ons!

Let op: je kunt maar eenmalig gebruik maken van deze acties. Je vindt alle belangrijke details in de actievoorwaarden. 

Zender van de maand

De zender van september is E! Entertainment. Je ziet daar het laatste entertainmentnieuws, celebrity updates, rode loper en awardshow uitzendingen, fashiontrends en meer!

Je ziet het de hele maand op kanaal 41.

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Mis niks

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Check je privacy instellingen in de MijnKPN app

3 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • September 1, 2025

Mooie extra’s. Ik zou graag Film1 eens proberen. Een aanbieding voor dit pakket zou ik wel waarderen in de toekomst 😁

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Ik zal je suggestie meenemen ​@Roy74 😊 Ik kan het niet beloven, maar misschien dat het helpt! Oók leuk, heb ik net hierboven toegevoegd: Je kunt in september ook nog genieten van 5 films! 

Maak je er alsnog een gezellige filmavond van? 😁

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • September 2, 2025

Ik zal je suggestie meenemen ​@Roy74 😊 Ik kan het niet beloven, maar misschien dat het helpt! Oók leuk, heb ik net hierboven toegevoegd: Je kunt in september ook nog genieten van 5 films! 

Maak je er alsnog een gezellige filmavond van? 😁

Dat zijn wel zware films haha. Weet niet of ik dat trek. Netflix is ook niet zaligmakend maar een leuke filmavond zal toch wel lukken. Al moet ik mijn DVD’s uit de kast trekken 🥳

Wie weet komt Film1 nog eens langs.