Skip to main content
Beantwoord

Verlengen via MijnKPN: ik word steeds uitgelogd

• July 2, 2025
  • 2 reacties
  • 56 keer bekeken

Als ik via mijn KPN mijn verlengaanbod wil bekijken word ik elke keer uitgelogd op de site. De site opent een paar seconden en dan word ik uitgelogd. Opnieuw inloggen doet hetzelfde. Heb andere browser geprobeerd met hetzelfde resultaat. Cache leeggemaakt, harde refresh en zelfs andere laptop, steeds hetzelfde resultaat. Op mobiel krijg ik voor Internet en TV geen verlengaanbod dus kan het op deze manier niet uitvinden. Help is needed!

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Michiel Harnisch ,

Probeer het toch eens via MijnKPN op jouw mobiel. 

Kies internet.

Kies Bekijk jouw verlengaanbod.

Ik kon daar al een aantal weken voor de verlengdatum kiezen voor een verlenging met 12 of 24 maanden. Nu is de verlengdatum gepasseerd en zie ik ineens een sterk verbeterde aanbieding om te verlengen met 12 of 24 maanden. Wachten tot de verlengdatum is gepasseerd, loont dus. 

Zie je in MijnKPN op jouw mobiel niets staan, dan ben je mogelijk nog te ver verwijderd van jouw contractdatum. Dan is het een kwestie van geduld. 

Het alternatief voor het afsluiten van een verlenging is om een terugbelafspraak te maken:

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld door de klantenservice op een moment dat jou uitkomt.

Voor de volledigheid: 

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 3, 2025

Hallo ​@Michiel Harnisch ,

Probeer het toch eens via MijnKPN op jouw mobiel. 

Kies internet.

Kies Bekijk jouw verlengaanbod.

Ik kon daar al een aantal weken voor de verlengdatum kiezen voor een verlenging met 12 of 24 maanden. Nu is de verlengdatum gepasseerd en zie ik ineens een sterk verbeterde aanbieding om te verlengen met 12 of 24 maanden. Wachten tot de verlengdatum is gepasseerd, loont dus. 

Zie je in MijnKPN op jouw mobiel niets staan, dan ben je mogelijk nog te ver verwijderd van jouw contractdatum. Dan is het een kwestie van geduld. 

Het alternatief voor het afsluiten van een verlenging is om een terugbelafspraak te maken:

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld door de klantenservice op een moment dat jou uitkomt.

Voor de volledigheid: 

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Dank voor je reactie. Ik ben een beetje een laatbloeier, contract was in 2018 al afgelopen…. ben me nu pas gaan verdiepen in verlenging of overstappen omdat ik wel eens wilde weten of dat ook goedkoper kon. Via de mobiel heb ik ineens? ook de mogelijkheid om verlengaanbod te bekijken voor internet maar ik krijg daar dezelfde fout, hij logged met meteen uit het systeem. IK ga het anders proberen via X.

Â