Skip to main content

15 oktober gebeld met 08000402. Mijn internet was belabberd. Had een 1gb abonnement en kreeg maar 30mb/sec binnen over wifi. experiawifi was defect. Met medewerker afgesproken dat er nieuwe wifischotels zouden worden opgestuurd. . Raar, die moest ik bij omruiling ineens gaan huren. de vorige had ik in bruikleen. Ik kreeg ook direct mail dat er apparatuur werd verzonden

Ook een mailtje dat ik had gevraagd om een 1gb verbinding. Die had ik al heel lang. En dat contract dus zou worden verlengd, voortgezet zou worden was logisch. Nu lees ik bij abonnement in Mijn KPN dat die pas opzegbaar is per 15-10-2025.  Dat werd er niet bij gezegd. 

Ik heb nooit gebeld dat ik een 1 gb verbinding wou...die had ik inmiddels al heel lang.

Ik heb gebeld dat de verbinding abominabel slecht was.

Ik wil nu dat de contractduur er uit wordt gehaald. Niet afgesproken ..misleiding.

Als KPN dat niet kan of niet wil doen is dit contract echt per 15-10-2025 beëindigd.

Mede uiteraard ook de telefoonabonnementen die ik heb lopen bij KPN

Hoi ​@LouisX1V. Bedankt voor je bericht en welkom op de community. Wat vervelend dat je abonnement zomaar verlengd is zonder dat je daarom hebt gevraagd. Ik begrijp dat dit voor verwarring zorgt. Ik kan je hierin zelf niet verder helpen, maar ik kan je wel adviseren wat je het beste kan doen. Je kan hiervoor  een terugbelafspraak inplannen met onze klantenservice. Mijn collega’s bellen je dan terug wanneer het jou goed uitkomt en kunnen zien hoe de verlenging is doorgevoerd en samen met jou zoeken naar een oplossing. Als je er met de klantenservice niet uitkomt, kun je altijd nog een klacht indienen hiervoor. 

Reageer