Skip to main content
Beantwoord

Verlenging van het KPN Thuis abonnement annuleren

• August 7, 2025
  • 6 reacties
  • 75 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw, 

Ik wil graag het internet thuis verlenging ) van 29-07-2025 annuleren binnen de bedenktijd periode.

Ik hoop dat ik voldoende geïnformeerd heb. 

Met vriendelijke groeten 

Adnan Musa

Beste antwoord door JanD

Beste ​@A. Musa dit kun je alleen melden via 0800 0402, X, Facebook of een terugbelafspraak, zie link:

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

6 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 7, 2025

Geachte heer/mevrouw, 

Ik wil graag het internet thuis verlenging (besteling nummer ) van 29-07-2025 annuleren binnen de bedenktijd periode.

Ik hoop dat ik voldoende geïnformeerd heb. 

Met vriendelijke groeten 

Adnan Musa

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • August 7, 2025

Beste ​@A. Musa dit kun je alleen melden via 0800 0402, X, Facebook of een terugbelafspraak, zie link:

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 7, 2025

Dat kan in ieder geval niet via het forum. De KPN Moderators hebben die rechten niet omdat bepaalde verificatie niet gedaan kan worden. Gebruik een van deze andere opties. 

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.
Je kunt ook contact opnemen via Facebook messengerInstagram en X.com.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 7, 2025

Beste Peter,

Ik heb twee keer gebeld op afgelopen maandag 4-08-2025 en vandaag om mijn de verlenging te annuleren maar nogsteeds geen bevestiging e-mail en ook was beloofd om een collega van jullie om mij te terug te bellen om alles te regelen maar toch niet gebeurd dus ik snap het niet wat is de bedoeling is dat jullie de verlenging niet willen annuleren? 

• August 7, 2025

Het is de vraag of het kan. Althans... of het kan zoals jij wilt. Want jij wilt wel gewoon bij KPN blijven? 

Je hebt het recht om binnen 14 dagen te annuleren. Laat dat duidelijk zijn. Maar in sommige situaties kan dat inhouden dat het hele abonnement stopgezet word. Dan is annuleren dus hetzelfde als per direct opzeggen. 

Volgens mij was/is dat van toepassing als je van een oude abonnementsvorm over gaat naar de nieuwste abonnementsvorm met TV+. Dan kan je binnen 14 dagen annuleren. Maar je kan niet terug naar de vorige abonnementsvorm. 

Is dat misschien bij jou van toepassing? 

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@A. Musa. Zoals Jan en Peter al aangeven hebben wij via deze weg hier geen mogelijkheden voor. Zij geven ook al een aantal andere opties die je kunt gebruiken om dit bij ons kenbaar te maken. Als je een daarvan volgt kan dit samen met jou bekeken worden.