Skip to main content
Beantwoord

Verouderd Alles-in-1 contract loopt tot 2027: huidige abonnementen zijn een stuk goedkoper

• September 3, 2026
  • 52 reacties
  • 638 keer bekeken

Toon eerste bericht

52 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 9, 2026

Goedemiddag ​@Themorion, welkom op onze community! Ik zie dat er al een levendige discussie ontstaat en er goed meegedacht wordt. Inhoudelijk ga ik me er hier niet in mengen, ik begrijp dat je mijn collega's via Facebook hierover ook gesproken hebt.

Als je hierover verder nog vragen hebt aan de klantenservice kun je bij hen terecht of een belafspraak maken, dan belt een van mijn collega's je terug!

• Auteur
  • Topper
  • September 9, 2026

Goedemiddag ​@Themorion, welkom op onze community! Ik zie dat er al een levendige discussie ontstaat en er goed meegedacht wordt. Inhoudelijk ga ik me er hier niet in mengen, ik begrijp dat je mijn collega's via Facebook hierover ook gesproken hebt.

Als je hierover verder nog vragen hebt aan de klantenservice kun je bij hen terecht of een belafspraak maken, dan belt een van mijn collega's je terug!

Hallo Thomas,
Dank voor je reactie, maar er is al telefonisch contact geweest met de helpdesk, vervolgens telefonisch contact geweest met de klachtenafdeling na mijn klachtenformulier en tot slot nog via facebook messenger met de KPN collega's. Bij alle drie kwam dit op hetzelfde neer, ze begrijpen dat ik me bekocht voel met een aanbieding die slechter is dan de op dat moment minimale standaarden die KPN hanteert, maar kunnen helaas niets doen gezien het een 24 maanden contract is en ik daar nou eenmaal aan vast zit.
Inmiddels heb ik alle informatie verzameld die ik nodig acht voor de volgende stappen en ben ik met dit dossier begonnen bij de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten. Aangezien de formele juridische procedure nu in gang is gezet, heeft verder bellen of chatten met de support afdelingen geen zin meer, dat is al drie keer zonder succes gedaan. Ik zie de formele reactie en het verweer van KPN via de geschillencommissie met vertrouwen tegemoet.