Skip to main content
Vraag

Vervalt het voordeel ESPN als ik de internetsnelheid wijzig?

• February 22, 2025
  • 17 reacties
  • 168 keer bekeken

Goedemorgen ik wil mijn internet snelheidverhogen van 200mb naar 1 gb,maar in mijn factuur moet ik dan 20.73 euro meer betalen ipv 5.74!Volgens mij vervalt espn voordeel dan waarom is dat !?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

17 reacties

• February 22, 2025

Omdat jij dan een ander abonnement krijgt. Bij het huidige abonnement wat je nu hebt is 1 gbit waarschijnlijk niet mogelijk. Dat abonnement komt uit de tijd dat 1 gbit nog niet bestond.

Kun je een schermafdruk plaatsen van pagina 2 van de factuur? Ik zou graag de berekening zien achter die € 20,73.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 22, 2025

Ik zou graag de berekening zien achter die € 20,73.

5,74 + 14.99 (ESPN) = 20,73.

• February 22, 2025

Ik zou graag de berekening zien achter die € 20,73.

5,74 + 14.99 (ESPN) = 20,73.

Dat zou een foute berekening zijn. Want alles word anders bij een ander abonnement. Niets blijft hetzelfde. De kans is groot dat het veel minder kost. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 22, 2025

Hallo ​@Ferdy48 ,

Ik vermoed dat je alleen de bruto prijs ziet. Verderop in de factuur wordt de 14,99 van ESPN weer in mindering gebracht als je gratis ESPN hebt gekozen voor het Combivoordeel.

Omdat jij dan een ander abonnement krijgt. Bij het huidige abonnement wat je nu hebt is 1 gbit waarschijnlijk niet mogelijk. Dat abonnement komt uit de tijd dat 1 gbit nog niet bestond.

Ik denk wel dat het mogelijk is voor ​@Ferdy48 , want anders zou hij die optie helemaal niet te zien krijgen. Dat bedrag van 5,74 lijkt misschien raar, maar dat is het verschil met wat hij nu betaalt en de mogelijke nieuwe prijs. 

(Zelf zou ik nu 8,39 meer moeten betalen voor 1 Mbit/s in plaats van 10,00. Dat komt omdat in de nieuwe prijs van 1 Gbit/s (52,50) er nog geen prijsindexatie zit.)  

• February 22, 2025

Het zou makkelijker zijn als Fredy gewoon en pagina 2 van de factuur zou plaatsen. Dan hoeven we niet te speculeren. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 22, 2025

• February 22, 2025

Je krijgt nu dus ESPN gratis? Staat dat ook zo daadwerkelijk op de factuur? Klopt die € 73,47 met wat je daadwerkelijk betaald per maand?

Dat is niet standaard bij Hussel. Heb je dat al heel lang? Je hebt het waarschijnlijk bij een verlenging gekregen. Je hebt daarbij goed onderhandeld kennelijk. Want normaal krijgt niemand dat. 

Als zoiets toch gegeven word, dan is dat bijna altijd "zolang het abonnement loopt". Wat meestal inhoud: zodra je iets wijzigt valt het weg.

Heb je al eens gekeken naar de prijs van de nieuwste abonnementsvorm? Dan ben je iets goedkoper uit denk ik.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 22, 2025

Espn of Netflix kun je sinds kort gratis krijgen bij meerdere producten kpn 

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 22, 2025

• February 22, 2025

Als jij ESPN nu gratis hebt omdat je in level 1, 2 of 3 zit, dan blijft dan natuurlijk zo als je de snelheid aanpast naar 1000 mbit.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 22, 2025

Als jij ESPN nu gratis hebt omdat je in level 1, 2 of 3 zit, dan blijft dan natuurlijk zo als je de snelheid aanpast naar 1000 mbit.

Schijnbaar niet want ik ga 20.73 meer betalen inplaats van 5.74

• February 22, 2025

Ik denk dat je dat kunt negeren. Dat gaat niet gebeuren. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 22, 2025

Ik weet dat liever zeker voordat ik op bevestigen druk  en anders een nieuw abonnement heb voor 94.20 in de maand!

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 22, 2025

Dan is het beste om even met de klantenservice te bellen 0800 0402 ​@Ferdy48 
Dit forum is een klanten helpen klanten forum

Je kunt ook zelf een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je per direct, of op een moment dat jou uitkomt.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 22, 2025

Hou durf je dat te zeggen ​@Marlon92 
Betaal jij het als het niet zo is?
Denk er om ​@Ferdy48 
Als je tekent zit je er aan vast, dus eerst zeker weten en bellen

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 22, 2025

Dan is het beste om even met de klantenservice te bellen 0800 0402 ​@Ferdy48 
Dit forum is een klanten helpen klanten forum

Je kunt ook zelf een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je per direct, of op een moment dat jou uitkomt.

Oke bedankt doe ik dat 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Ferdy48. Welkom op de community! Heb je inmiddels al duidelijkheid gekregen van onze klantenservice? Soms kunnen kortingen of voordelen veranderen bij een wijziging van je abonnement. Mocht je nog geen contact hebben gehad, dan kan je een terugbelafspraak inplannen. Laat je ons weten hoe dit afloopt?