Skip to main content
Beantwoord

Vervalt mijn korting als ik mijn mobiele abonnement aanpas?

• July 24, 2025
  • 8 reacties
  • 72 keer bekeken

ik heb een abb van mijn mobiele telefoon en deze kan je aanpassen, maar ik heb nu goedkoper omdat ik korting extra heb, vervalt die korting als ik mijn abb daarna weer terug wil zetten naar wat ik nu heb

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@carlo1974., welkom op onze community! Ik zie dat er al goed meegedacht wordt! Kom je er n beetje uit zo? Het zou ook voordeliger kunnen zijn een reguliere bundel te nemen buiten de EU voor het land waar je naartoe gaat. Houd er ook rekening mee dat een wijziging van je hele abonnement pas ingaat aan het begin van de volgende factuurmaand. 

We hebben hier ook een paar handige artikelen over!

8 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@carlo1974. 

Welkom op de community van KPN.

Om welk soort korting gaat het in jouw geval?
Een korting tijdens het bestellen van het abonnement? of Combivoordeel korting?
En om welk mobiel abonnement gaat het precies?

Zou je even antwoord willen geven op mijn gestelde vragen, zodat we je een goed antwoord kunnen geven.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 27, 2025

Een korting tijdens het bestellen die ik heb gehad 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@carlo1974. 

Hartelijk dank voor je snelle antwoord terug.

Zou je nog wel even antwoord willen geven, op de volgende vraag:

• Welk abonnement (naam van het abonnement) heb je afgesloten bij KPN?

De naam van het gekozen abonnement staat op de bevestiging die je hebt ontvangen nadat je hebt besteld.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Als het gaat om de huidige korting die je krijgt bij SuperUnlimited of SuperUnlimited Plus:

• SuperUnlimited - 1 euro korting
  • SuperUnlimited Plus - 2,50 euro korting

Kan ik je zeggen, als je die naar beneden bijstelt (downgrade naar een lager abonnement) dat deze korting komt te vervallen.
De korting van Superunlimited (1 euro korting) en SuperUnlimited Plus (2,50 euro korting) geldt alleen voor deze twee abonnementsvormen, en dus niet voor de overige abonnementen.

Dus stel: je hebt nu SuperUnlimited Plus met 2,50 korting per maand, en zou die downgraden naar bijvoorbeeld Unlimited400, dan komt die 2,50 euro korting te vervallen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 27, 2025

Ik kan het zo niet vinden maar het was iets met 600 en ik wil omhoog gaan omdat ik met buitenland buiten eu wil maar als ik dan terug ga vervalt de korting dan ik heb nu voor 23.50 

• July 27, 2025

Buiten de EU? Dat zou dan alleen voor SuperUnlimited+ van toepassing zijn. Bedoel je dat?

Dat is dan 25GB per maand voor alleen in de VS, Canada, Turkije, Marokko, Caribisch deel van het koninkrijk en Suriname.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 29, 2025

Hoi ​@carlo1974., welkom op onze community! Ik zie dat er al goed meegedacht wordt! Kom je er n beetje uit zo? Het zou ook voordeliger kunnen zijn een reguliere bundel te nemen buiten de EU voor het land waar je naartoe gaat. Houd er ook rekening mee dat een wijziging van je hele abonnement pas ingaat aan het begin van de volgende factuurmaand. 

We hebben hier ook een paar handige artikelen over!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 29, 2025

Ja het gaat erover dat ik een korting heb op mijn mobiel abb. Een extra korting op mijn gewone korting maar als ik nu een paar maanden naar een ander abb ga en dan weer terug gaat dan de korting die ik had gewoon doorÂ