Skip to main content
Vraag

Vervangend garantiebewijs of aankoopbewijs nodig voor reparatie welkomstcadeau tv

• August 10, 2026
  • 1 reactie
  • 33 keer bekeken

50" Philips tv maakt geen contact meer met netstroom. 4 september 2025 ontvangen. 

Contact met KPN, doorverwezen naar Sidekix, kunnen (of willen) niets voor me doen? 

Philips wil het garantiebewijs om de reparatie procedure in gang te zetten.

Brief is niet aanwezig in huis.

Hoe kom ik aan mijn garantiebewijs?

1 reactie

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Schuurman85 . Welkom hier.

Wat vervelend dat je Philips-tv geen contact meer maakt met de netstroom. Ik snap dat je hiervoor het garantiebewijs nodig hebt om de reparatie bij Philips te kunnen starten.

De brief die je bij of in de doos van de tv hebt ontvangen, geldt als aankoopbewijs én garantiebewijs. Deze brief wordt normaal gesproken eenmalig verstrekt. Ben je de brief kwijt, dan kan er gelukkig nog een kopie worden opgevraagd bij onze partner. Dit kan tot één jaar na de verzending van het welkomstcadeau.

Je kunt hiervoor rechtstreeks contact opnemen met onze partner via 088-6237006. Zij kunnen je verder helpen met het opnieuw toesturen van het garantiebewijs.

Voor vragen over de garantie of problemen met het cadeau zelf kun je het beste rechtstreeks contact opnemen met de partner. KPN kan dit helaas niet verder voor je afhandelen.

Hopelijk heb je het garantiebewijs snel binnen en kan de tv daarna vlot worden gerepareerd!