Skip to main content
Vraag

Verwarring over wel of niet betalen. Ik wil niet dubbel betalen.

• December 19, 2025
  • 2 reacties
  • 16 keer bekeken

Ik moest een bepaalde hoeveelheid geld afbetalen en toen heb ik betaald en ik kreeg een email waarin staat dat de betaling mislukt is, maar ik heb mijn geld niet terug gekregen, hoe werkt dat? Ik wil niet 2 keer betalen

2 reacties

• December 19, 2025

Waar gaat dit over? Waarvoor heb je betaald? Abonnement? Betalingsachterstand? Afkoopsom? Mobiele telefoon? Of wat anders?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • December 23, 2025

Goedemiddag ​@Deferensens , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Heel logisch dat je niet 2 x wenst te betalen, dat is ook zeker niet de bedoeling dus goed dat je dit aankaart! Kun je ons van iets meer context voorzien? Om wat voor betaling gaat het precies? In de MijnKPN app kan je trouwens zien welke facturen je nog open hebt staan, had je daar ook al eens gekeken? Wanneer er sprake is van een dubbele betaling, dan ontvang je deze binnen 10 werkdagen terug op jouw rekening! Daar hoef je zelf verder niks voor te doen want dat gaat automatisch. En mocht het vanuit de app niet duidelijk worden, dan kun je hier ook altijd nog een terugbelafspraak voor inplannen en word je hier over teruggebeld door een collega!