Skip to main content
Beantwoord

Verwerking retourneren tv ontvanger gaat niet goed

• September 12, 2025
  • 2 reacties
  • 25 keer bekeken

Goedendag,

Begin Augustus 2025 ging ons nieuwe contract van kracht en hiervoor kregen wij een nieuwe tv-ontvanger. 08-08 meteen 2 oude tv ontvangers teruggestuurd (verstuurbewijs is aanwezig). Ik heb e-mails gekregen met het verzoek de oude terug te sturen, met de kanttekening dat er anders mogeljik voor betaald moet worden. Hier heb ik meteen telefonisch contact over gehad en het zou opgelost zijn. Dat is inmiddels ongeveer 2 weken geleden. Nu ligt er een brief op de deurmat met hetzelfde bericht: verzoek tot terugsturen of mogelijk financiele consequentie. 

Ik ben erg ontevreden over deze situatie. Ik wil dat dit stopt. De oude spullen zijn teruggestuurd. 

Vriendelijke groet

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Jelmer74, welkom op onze community! Sorry voor het ongemak! Wat Michel zegt klopt wel. Als je alles al teruggestuurd hebt kun je dit bericht negeren. Als alles verwerkt is zullen deze berichten ook stoppen.
Je kunt hiervoor altijd nog even een belafspraak maken, dan kan mijn collega een notitie in je dossier achterlaten.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Jelmer74 

Welkom op de community van KPN.

Je hebt aan je verplichtingen voldaan, door de vorige TV ontvangers retour te sturen naar KPN.
Het gebeurd met regelmaat dat klanten daarna nog herinneringen ontvangen, terwijl alles al is terug gestuurd naar KPN.

Deze herinneringen kun je als niet verzonden beschouwen, net zoals de brief die je onlangs in je brievenbus vond.
De kans dat je een boete gaat krijgen is erg klein, dus daar hoef je geen zorgen om te maken.

De herinneringen stoppen vanzelf.
Wat wel belangrijk is, bewaar het verzendbewijs even goed!!

Via PostNL kun je met de track en trace code op het verzendbewijs en de postcode 2400VB, zelf checken of je retour goed is aangekomen bij KPN.
Vaak gebeurd dat tijdens de nachtelijke uren, met een grote vrachtwagen van PostNL.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 16, 2025

Hoi ​@Jelmer74, welkom op onze community! Sorry voor het ongemak! Wat Michel zegt klopt wel. Als je alles al teruggestuurd hebt kun je dit bericht negeren. Als alles verwerkt is zullen deze berichten ook stoppen.
Je kunt hiervoor altijd nog even een belafspraak maken, dan kan mijn collega een notitie in je dossier achterlaten.