Skip to main content
Beantwoord

Verzoek om heractivatie van mijn geblokkeerde mobiele nummer

• January 9, 2026
  • 8 reacties
  • 71 keer bekeken

HamiiiiD
Topper
Forum|alt.badge.img

Hello

Enkele maanden geleden had ik een betalingsachterstand voor mijn mobiele abonnement, dat ik al meer dan 10 jaar gebruik.

Momenteel is mijn mobiele nummer geblokkeerd en niet bereikbaar.

Ik wil u graag laten weten dat ik mijn openstaande schuld inmiddels volledig heb betaald.

Kunt u mij alstublieft laten weten wat de status van mijn mobiele nummer is en of dit weer geactiveerd kan worden?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Het nummer is opgeheven ​@HamiiiiD. Dit kan niet meer een heractivatie krijgen. 

8 reacties

JanD
Superuser
  • January 9, 2026

Beste ​@HamiiiiD zie onderstaande link voor hulp en info:

Succes

HamiiiiD
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • January 9, 2026

Helaas helpt niemand mij echt verder.

De ene persoon zegt dat ik een e-mail moet sturen, maar wanneer ik een e-mail stuur, krijg ik als antwoord dat ik hierover contact moet opnemen met de klantenservice.

Iedereen zegt iets anders en ik weet niet meer wat de juiste procedure is.

JanD
Superuser
  • January 9, 2026

Beste ​@HamiiiiD vul in het privédeel van je profiel je naw-gegevens, klantnummer en laatste 3 cijfers IBAN in, dan komt een moderator er binnenkort op terug.

HamiiiiD
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • January 9, 2026

.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 9, 2026

Hallo ​@HamiiiiD ,

Om snel duidelijkheid te hebben, kun je vandaag tot uiterlijk 17.00 bellen met 0800-0402, spreek in "Collections" en blijf aan de lijn. 

Een moderator op dit platform kijkt pas in dit topic zodra je aan de beurt bent, en dat kan een paar dagen duren. 

(En haal jouw privé-gegevens hierboven weg via de drie puntjes rechtsonder jouw bericht.) 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@HamiiiiD, ik kan mij goed voorstellen dat je graag de exacte status wil weten van jouw mobiele nummer en de blokkade die er op staat. Mocht je er nu echt niet uitkomen via de klantenservice? Vul dan even jouw community profiel in. Denk hierbij dan aan het 06-nummer dat op dit moment nog geblokkeerd is. 

HamiiiiD
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • January 12, 2026

Ik heb gedaan 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 13, 2026

Het nummer is opgeheven ​@HamiiiiD. Dit kan niet meer een heractivatie krijgen.Â