Skip to main content
Beantwoord

Verzoek tot terugsturen apparatuur, maar apparatuur is al teruggestuurd

• July 25, 2025
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

Op 27-06-2025 KPN+ tv Soundbox retour gestuurd maar krijg voor de tweede keer een email dat ik mijn appatuur retour moet terugsturen. Volgens postnl is het pakket op 29-06-2025 om 03.00 uur afgeleverd.

De barcode is ***. Kan iemand hier misschien even naar kijken want ik wordt hier nogal zenuwachtig van.  Ben nl. niet 1 van de jongste.

Bij voorbaat dank.

Admin: barcode verborgen i.v.m. privacy

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Hebbe67 

Welkom op de community van KPN.

Je hebt volledig voldaan aan je verplichting om de apparatuur van KPN retour te sturen, dus je hoeft vanaf nu helemaal niets meer te doen.
Bewaar het verzendbewijs van PostNL de komende paar weken goed!!

Helaas, krijgen meer mede klanten van KPN herinneringen omtrent het terugsturen van KPN apparatuur, deze herinneringen kunnen je dus gewoon negeren en verwijderen.
Mocht je eventueel nog een brief per post ontvangen, ook dan kun je die als niet verzonden beschouwen.

De herinneringen stoppen namelijk vanzelf.
Dus nergens om je zorgen om te maken, al begrijp ik dat je daar zenuwachtig van kunt worden.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Hebbe67 

Welkom op de community van KPN.

Je hebt volledig voldaan aan je verplichting om de apparatuur van KPN retour te sturen, dus je hoeft vanaf nu helemaal niets meer te doen.
Bewaar het verzendbewijs van PostNL de komende paar weken goed!!

Helaas, krijgen meer mede klanten van KPN herinneringen omtrent het terugsturen van KPN apparatuur, deze herinneringen kunnen je dus gewoon negeren en verwijderen.
Mocht je eventueel nog een brief per post ontvangen, ook dan kun je die als niet verzonden beschouwen.

De herinneringen stoppen namelijk vanzelf.
Dus nergens om je zorgen om te maken, al begrijp ik dat je daar zenuwachtig van kunt worden.

• Auteur
  • Topper
  • July 27, 2025

Dankjewel ​@Michel.uit.Arnhem voor dit antwoord, er is geen blijer iemand dan ik.

Een fijne zondag toegewenst.👍🏻👍🏻