Skip to main content
Vraag

Voetbalclinic van PSV gewonnen maar ik heb nog niets gehoord?

• April 29, 2025
  • 9 reacties
  • 92 keer bekeken

Ik heb voor mijn kleinzoon Moos een kaartje gewonnen voor de voetbalclinic bij PSV op 7 mei.

Ik zou uiterlijk 14 dagen vooraf meer informatie ontvangen maar helaas heb ik nog niets vernomen.

Kunt u mij meer informatie sturen op

Met vriendelijke groet,

Harrie Lunenburg

Ā 

Admin: gegevens verwijderd met het oog op de privacyĀ 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi Harrie wat leuk dat je dan kaartjes hebt gewonnen voor jouw kleinzoon. Dat is niet direct een actie die de KPN Community organiseert maar ik denk gezien de tijdsdruk graag even mee. Zou je mij kunnen toelichten via welke route en partij je die kaartjes hebt gewonnen? Gaat dat om deze actie? Heb je dit per e-mail bevestigd gekregen en staat er ook daadwerkelijk een datum in dat bericht?

Tenslotte nog een tip: wees voorzichtig met de gegevens die je plaatst in jouw berichten. Dit is een openbaar platform en vindbaar via bijvoorbeeld Google. Zaken als e-mailadressen en mobiele nummers kan je dan beter achterwegen laten :-) .Ā 

Remco het gaat inderdaad om een Seaters aktie.Ā  Ik zie dat er nu geen datum bij staat maar toen ik mij aangemeld heb stond deze er wel bij. Ik heb een bevestiging ontvangen maar daar stond geen datum in.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Harrie LunenburgĀ ik wil je dan adviseren om zo spoedig mogelijk een e-mail te sturen. Dat kan via deze pagina en dan via de knop contact rechtsboven aan. Dan kunnen ze dat meteen voor je nalopen.

Het is Ā  mij niet duidelijkĀ welke knop er bedoelt wordt in het antwoord wat ik een uur geleden ontving.Ā 

Naar welk mailadres mag ik mijn vraag sturen ?

Ā 

Hoi ​@Harrie LunenburgĀ ik wil je dan adviseren om zo spoedig mogelijk een e-mail te sturen. Dat kan via deze pagina en dan via de knop contact rechtsboven aan. Dan kunnen ze dat meteen voor je nalopen

Zojuist ontving ik toch alle informatie over de clinic op 7 mei

Ā 

• Nieuwkomer
  • April 30, 2025

Harrie welke info heb jij ontvangen?

ik vind het namelijk echt kwalijk hoe het nu is gegaan. Wij hebben ons netjes ingeschreven zijn ingeloot en hebben ons aangemeld. Net als jij geen info gekregen tot nu toe. Mail naar seaters gedaan en die geven nu dood leuk aan dat we ineens niet meer deel kunnen nemen door psv en dat het niet door gaat.Ā 
We mogen naar oranje vrouwen om half negen savond op een doordeweekse dag met een kind van 8.Ā 
het gaat de kleine om psv en wie verzint dit als je alles hebt gedaan volgens de mails.

en een kind die naar school moet een wedstrijd laten kijken om half negen ā€˜s avonds heel raar verzonnen.

Ā 

leggen jullie dit uit aan mijn kind uit die zich hierop verheugd heeft en hier ook gewoon recht op heeft omdat we ingeloot zijn en optijd ingeschreven hebben.

snap niet dat jullie zo met gevoelens van kinderen omgaan.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Wat ongelofelijk vervelend Steeef, ik snap volkomen wat voor een impact dit dan heeft. Dit is echter geen actie die via de KPN Community loopt en ik heb daar dan ook geen invloed op als moderator. Het enige wat je dan kunt doen is dan toch weer contact zoeken met Seaters.Ā 

• Nieuwkomer
  • April 30, 2025

Ik vind dat jullie kpn hier wel iets mee kunnen.

jullie kunnen hier in bemiddelen en navragen.

wij hebben contact gehad met seaters en dit was hun antwoord.

snap niet dat kon zijn naam aan dit bedrijf koppelt als daar zoveel misgaat.

ik zie graag een oplossing.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ik kan daar verder geen druk op uit oefenen als moderator Steeef. Neemt niet weg dat ik het enorm jammer vind dat dit zo gelopen is maar voor de invulling verzorgt Seaters de afhandeling.