Skip to main content
Beantwoord

Voucher om Playstation 5 bestellen tot op heden niet ontvangen

• May 16, 2025
  • 9 reacties
  • 204 keer bekeken

2 weken na eerste BETAALDE Factuur zou ik een ps5 voucher krijgen. Nu zijn er 3 weken voorbij en heb nog niks.

Beste antwoord door Alex van KPN

​@RayanSjiemFat Allereerst, welkom bij onze community. 

Stelletje oplichters

Dank voor de lieve woorden. Korreltje zout natuurlijk, ik kan je garanderen dat wij niemand oplichten. Ik help je echter graag, is het inmiddels gelukt? En zo niet, heb je het advies van Michel gevolgd? 

Hoi ​@RayanSjiemFat 

Welkom op de community van KPN.

Ik begrijp dat je uitkijkt naar je welkomstcadeau (PlayStation 5), waarvoor je hebt gekozen tijdens het aanvragen van je bestelling bij KPN.

Als eerst is het volgende van belang, de wettelijke bedenktijd van 14 dagen (herroepingsrecht) gaan pas lopen vanaf de dag dat het KPN Modem aangesloten en geactiveerd is op het glasvezel- of kopernetwerk van KPN.
Dus niet vanaf de bevestiging die je per mail hebt ontvangen na het bestellen.

Zijn deze 14 dagen inmiddels verstreken, dan krijg je binnen een week een e-mail met daarin een voucher waarmee je de PS5 kunt bestellen.

Als die niet ontvangen hebt, dan kun je zelf contact opnemen met Sidekix, het bedrijf dat namens KPN de welkomstcadeaus verwerkt en opstuurt.

Sidekix is op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Dus even bellen met Sidekix, en je weet hoe het staat met je welkomstcadeau.

9 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@RayanSjiemFat 

Ik begrijp dat je uitkijkt naar je welkomstcadeau (PlayStation 5), waarvoor je hebt gekozen tijdens het aanvragen van je bestelling bij KPN.

Als eerst is het volgende van belang, de wettelijke bedenktijd van 14 dagen (herroepingsrecht) gaan pas lopen vanaf de dag dat het KPN Modem aangesloten en geactiveerd is op het glasvezel- of kopernetwerk van KPN.

Zijn deze 14 dagen inmiddels verstreken, dan krijg je binnen een week een e-mail met daarin een voucher waarmee je de PS5 kunt bestellen.

Als die niet ontvangen hebt, dan kun je zelf contact opnemen met Sidekix, het bedrijf dat namens KPN de welkomstcadeaus verwerkt en opstuurt.

Sidekix is op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

• Nieuwkomer
  • May 22, 2025

Ik wacht al 4 weken. 
Sidekix al meerdere keren gebeld. Ze gooien het nu op een storing. Deze duurt al een week 😂

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 22, 2025

Stelletje oplichters

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 26, 2025

​@RayanSjiemFat Allereerst, welkom bij onze community. 

Stelletje oplichters

Dank voor de lieve woorden. Korreltje zout natuurlijk, ik kan je garanderen dat wij niemand oplichten. Ik help je echter graag, is het inmiddels gelukt? En zo niet, heb je het advies van Michel gevolgd? 

Hoi ​@RayanSjiemFat 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26

Ik wacht al 4 weken. 
Sidekix al meerdere keren gebeld. Ze gooien het nu op een storing. Deze duurt al een week 😂

​@Djjendnske, ook aan jou dezelfde vraag. Is het inmiddels gelukt? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 26, 2025

Uiteraard niet letterlijk bedoeld maar, ik ben zeker wel in het donker gelaten. Als ik hem eindelijk binnen heb laat ik dat weten. Voor de rest geen kwaad woord.

• Nieuwkomer
  • June 23, 2025

Zou na het betalen van de eerste factuur de code voor de Playstation 5 ontvangen aangezien mijn abbonement ook later van start gegaan is door problemen met de glasvezel aansluiting. Eerste factuur afgelopen week betaald alleen nog niets ontvangen? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 23, 2025

Ik heb em eindelijk gekregen dus ben daar wel blij om. Het is even wachten maar uiteindelijk komt ie wel binnen.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • June 26, 2025

Zou na het betalen van de eerste factuur de code voor de Playstation 5 ontvangen aangezien mijn abbonement ook later van start gegaan is door problemen met de glasvezel aansluiting. Eerste factuur afgelopen week betaald alleen nog niets ontvangen? 

Je hoort dit zeker te ontvangen, zie ook de reactie van Michel hieronder met de nodige stappen indien je het niet hebt ontvangen.

Â