Skip to main content
Beantwoord

Voucher PlayStation 5 niet ontvangen

• May 18, 2025
  • 3 reacties
  • 75 keer bekeken

Wij zijn de 14 dagen bedenktijd voorbij en ons oude abonnement is gestopt dus wij ontvangen graag de voucher voor een console. Wanneer kan ik deze verwachten? Ik kan niet bellen omdat ik in het buitenland op vakantie bent en bellen geld kost.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@NelPatBrent 

Het duurt twee weken en dan nog eens maximaal drie werkdagen.

Vermoedelijk komt het ergens in de komende week. 

bron: 

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Mijn abonnement is al twee weken actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met KPN. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Wij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 16, 2025

Ik heb ook nog geen code ontvangen terwijl de 14 dagen al voorbij zijn. Willen jullie dit checken? Ik kan niet bellen omdat ik buiten Europa op vakantie ben. 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 18, 2025

Hallo ​@NelPatBrent 

Het duurt twee weken en dan nog eens maximaal drie werkdagen.

Vermoedelijk komt het ergens in de komende week. 

bron: 

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Mijn abonnement is al twee weken actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met KPN. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Wij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

• Nieuwkomer
  • May 22, 2025

Ik ben inmiddels bijna een maand verder en ik heb nog steeds geen voucher ontvangen van KPN voor de playstation.  Als je belt krijg je een oft andere partner aan de lijn die wacht op goedkeuring van het hoofdkantoor.  Dit gaat nog een jaar duren. Heel slecht. ik had al een keer eerder gebeld omdat ik de p.s. cadeau wilde geven aan iemand maar die verjaardag is inmiddels 2 weken verstreken.Â