Skip to main content
Beantwoord

Vraag over 3 maanden gratis pluspakket op factuur

• August 19, 2023
  • 3 reacties
  • 89 keer bekeken

Beste medewerker van kpn.

Ik heb een vraag over mijn laatste factuur.

betreft klantnr ****

Ik maak gebruik van de 3 maanden gratis pluspakket. Alleen op de laatste factuur krijg ik minder terug dan de kosten van het abonnement. Volgensmij klopt dit niet.

Kun je dit nakijken?

mvg C. Nederend

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Beste antwoord door RBxx

Een andere optie is dat het de eerste maand 2 dagen eerder ingegaan is dan de start van de factuurperiode. 

Volgens mij de tweede optie. De kortingsperiode is begonnen op 31 mei en ik verwacht dat die korting (€ 0,64 voor 2 dagen) op de factuur van drie maanden geleden staat.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • August 19, 2023

Scheelt 2 dagen. Misschien wordt gerekend met 30 dagen per maand. Dan heeft u dus 90 dagen gekregen in plaats van 3 maanden.

Een andere optie is dat het de eerste maand 2 dagen eerder ingegaan is dan de start van de factuurperiode. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • August 19, 2023

Volgens mij de tweede optie. De kortingsperiode is begonnen op 31 mei en ik verwacht dat die korting (€ 0,64 voor 2 dagen) op de factuur van drie maanden geleden staat.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi @Corne1984, het is inderdaad de 2e optie die Nick en Ruud schetsen. De 3 maanden korting is gestart op 31 mei (staat op je factuur van juni), dus op 30 augustus liepen die 3 maanden af 🙂