Skip to main content
Antwoord

Vragen over inruilproces met Recommerce

• November 5, 2025
  • 3 reacties
  • 58 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Allen,

Van Recommerce Group (hierna: Recommerce) heb ik een e-mail ontvangen waarin valt te lezen dat het oude toestel uiterlijk 9 november 2025 bij hun binnen moet zijn.
Wat ook de datum is die ik heb aangehouden; het toestel gaat vandaag op de post.

Maar nu ik de e-mail, en bijhorende bescheiden (bijlagen), nog eens goed doorlees kom ik drie verschillende data tegen (opsturen oude toestel). Namelijk:

- uiterlijk 9 november
- geef het het pakket binnen maximaal 14 dagen af
- aangeboden vervaldatum 26/10/2025

Dat zorgt voor verwarring. Hierover heb ik reeds een e-mail gestuurd naar Recommerce.
Alleen vraag ik me nu wel af of dit ‘goed komt’. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen dan wel afspraken die er zijn met Recommerce (vanuit KPN).

Graag hoor ik; bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

SSJMD

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@SSJMD, welkom allereerst bij onze community en gefeliciteerd met je nieuwe toestel.

Ik heb helaas geen inzage in de systemen van Recommerce.  Fijn om te zien dat je gelukkig zelf de actie hebt ondernomen om ze te e-mailen, wacht dus het antwoord af. Voor de zekerheid en andere meelezers, je kunt het contactformulier van Recommerce hiervoor gebruiken. 

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 7, 2025

Hi ​@SSJMD, welkom allereerst bij onze community en gefeliciteerd met je nieuwe toestel.

Ik heb helaas geen inzage in de systemen van Recommerce.  Fijn om te zien dat je gelukkig zelf de actie hebt ondernomen om ze te e-mailen, wacht dus het antwoord af. Voor de zekerheid en andere meelezers, je kunt het contactformulier van Recommerce hiervoor gebruiken. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 15, 2025

Dank voor jouw reactie Alex! Het lijkt allemaal goed te komen: er is inmiddels een geldbedrag uitgekeerd (inruil oude telefoon).

Met vriendelijke groet,

Sjoerd Didden

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • November 17, 2025

Top, blij om dit te lezen. Dankjewel voor de terugkoppeling hier.Â