Skip to main content
Beantwoord

Waar kan ik de status van mijn bestelling inzien als ik geen bevestiging heb ontvangen?

• March 23, 2025
  • 4 reacties
  • 38 keer bekeken

Ik heb een abonnement besteld, omzetten van prepaid, maar nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen. Waar kan ik de status inzien?

Beste antwoord door Dennis Overbeek

Vanmiddag besteld. Geen bevestiging in de spam. Ik heb weleen bestelnummer: screenshot gemaakt van de pagina na afsluiten van bestelling met dat nummer.

​@Vragende kan je het beste even morgen met de klantenservice bellen en je bestelnummer doorgeven, ze zijn te bereiken:

van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Beste ​@Vragende,

Wanneer heb je het besteld?

Staat het bericht evt in je spammap?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 23, 2025

Vanmiddag besteld. Geen bevestiging in de spam. Ik heb weleen bestelnummer: screenshot gemaakt van de pagina na afsluiten van bestelling met dat nummer.

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

​@Vragende kan je het beste even morgen met de klantenservice bellen en je bestelnummer doorgeven, ze zijn te bereiken:

van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Vragende . Weet je al meer? Is het uiteindelijk goed gekomen?