Skip to main content
Vraag

Waar kan ik terecht over de termijn van vriendenvoordeel?

• May 22, 2026
  • 3 reacties
  • 30 keer bekeken

Begin maart ben ik klant geworden bij KPN. Ook een vriend geattendeerd, die enkele dagen erna ook klant is geworden. Deze vriend is via de vriendenvoordeel klant geworden.

Via aklamio staat een termijn van maximaal 9 weken, ingaande op 3 maart. 

Nu zijn die 9 weken verstreken, staat de status nog steeds op behandeling. Wanneer ik KPN bel wordt ik naar aklamio verwezen, en wanneer ik aklamio contacteer wordt ik naar KPN verwezen.

Wie o wie kan mij verder helpen om deze cyclus te doorbreken, want hier gaat duidelijk iets niet goed.

Met vriendelijke groet

Ardjeeee

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 22, 2026

Hallo ​@Ardjeee ,

Je moet toch bij Aklamio zijn, dat is de partner van KPN die de aanvraag afhandelt.

Heb je meer vragen over Vriendenvoordeel?

Neem dan contact op met onze partner Aklamio via het helpcentrum op hun website.

Ga naar het Aklamio helpcentrum (Engelstalige website) 

(Opent in een nieuw tabblad)

Meer informatie: 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Welkom op de community ​@Ardjeee, hoewel de aanleiding minder leuk is. Wat onhandig dat je hier niet verder mee komt zo.

Geven ze ook aan waarom ze je terug verwijzen naar KPN? Kunnen ze bijvoorbeeld niet zien dat het abonnement al actief is? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 25, 2026

Ik kom bij aklamio niet verder dan een chatbot die mij verteld dat de actie van KPN is, en ze mij niet verder kunnen helpen.

Zowel de vriend als ik hebben nu ruim 9 weken geleden onze abbonement afgesloten, en zijn onze 14 dagen opzegtermijn ruim voorbij.

Kan een echt persoon dit misschien uitzoeken?