Skip to main content
Antwoord

Waar kunnen wij als budgetbeheer organisatie terecht met vragen over teruggestorte geldbedragen?

• November 4, 2025
  • 5 reacties
  • 91 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik werk voor een gemeentelijke organisatie die voor klanten budgetbeheer en/of schuldregelingen uitvoert.

Wij ontvangen van KPN geregeld geld retour waar geen kenmerk bij staat. Mogelijk zijn het teveel betaalde gelden.

Ik ben op zoek naar een contactpersoon / emailadres van een afdeling waar ik deze vragen kan neerleggen.

Beste antwoord door Maja van KPN

De afdeling die je hier verder mee kan helpen, heeft me uitgelegd hoe je dit door kunt geven ​@Vendrico2nd 😊

Je mag een mail sturen naar het mailadres dat ik even met je deel via een privébericht, met daarin onder andere het overzicht van alle betalingen, waarbij hoogte bedrag, datum en IBAN zichtbaar zijn. Ze kunnen dit dan verder uitzoeken!

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 4, 2025

Beste ​@Vendrico2nd misschien kunt u met onderstaande link iets:

https://www.kpn.com/service/ugs/financiele-hulpverlening

Succes

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 6, 2025

Welkom op de community ​@Vendrico2nd, goed dat even aan de bel trekt hier. Het ontbreken van een kenmerk, maakt het toch wel erg lastig om na te gaan waar deze bedragen precies bij horen. En juist voor deze doelgroep, zou het erg fijn zijn als er een verrekening plaats kan vinden als er iets te veel betaald is.
Ik zie dat JanD onze pagina met informatie voor financiële hulpverleners al heeft gedeeld, en hoop dat het via 1 van de formulieren gelukt is om contact te leggen met de afdeling die je hier verder mee kan helpen!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 12, 2025

Je kan via die formulieren klanten aanmelden. Maar ik heb geen klantgegevens.

Ik heb alleen een stuk of 10 betalingen die ik niet kan plaatsen.

Of ik moet een gehele fictieve klant aanmaken en daar al mijn onbekende ontvangsten achter plakken…? Maar dat lijkt me ook niet de bedoeling.

Wellicht kan KLPN die optie toevoegen op de website dat je via een webformulier een vraag kan  inschieten met bijlagen..

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 13, 2025

Hmm, dan is dit formulier niet helemaal optimaal in jouw situatie ​@Vendrico2nd. Ik ga intern even navragen of er een andere manier is om bij de juiste partij uit te komen, als ik daar meer over heb gehoord laat ik het hier weten!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 14, 2025

De afdeling die je hier verder mee kan helpen, heeft me uitgelegd hoe je dit door kunt geven ​@Vendrico2nd 😊

Je mag een mail sturen naar het mailadres dat ik even met je deel via een privébericht, met daarin onder andere het overzicht van alle betalingen, waarbij hoogte bedrag, datum en IBAN zichtbaar zijn. Ze kunnen dit dan verder uitzoeken!