Skip to main content
Beantwoord

Waar vind ik de factuur van het telefoonhoesje dat ik gekocht heb?

• March 10, 2026
  • 5 reacties
  • 42 keer bekeken

tel en hoesje gekocht. Waar vind ik de factuur van het hoesje 26 feb per pin betaald.

Beste antwoord door Ik_Combineer

Dit hoesje is los aangeschaft in de winkel en niet betaald per factuur. Deze vindt u dus niet terug tussen uw facturen.

Eventueel kan het zijn dat de bon naast fysiek ook digitaal per e-mail naar u is opgestuurd. 

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 10, 2026

Hallo ​@tessa99 ,

Daar is online geen factuur van. Check de pinbon of het rekeningoverzicht bij jouw bank. 

• Auteur
  • March 10, 2026

thanks voor je reactie.

wel vreemd??

Forum|alt.badge.img+8
  • Helper
  • March 10, 2026

Is niets vreemds aan vind ik. 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • March 10, 2026

Dit hoesje is los aangeschaft in de winkel en niet betaald per factuur. Deze vindt u dus niet terug tussen uw facturen.

Eventueel kan het zijn dat de bon naast fysiek ook digitaal per e-mail naar u is opgestuurd. 

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@tessa99, welkom bij de community en leuk dat je ons hebt gevonden! Voor accessoires zoals een hoesje sturen wij geen factuur via de normale facturen van je abonnement. Dat komt omdat dit een los product is dat in de winkel wordt gekocht en niet onderdeel is van je abonnement. De betaling van het hoesje kun je daarom terugvinden op je pintransactie of op de kassabon die je in de winkel hebt gekregen. Mocht je die bon niet meer hebben, dan kun je eventueel langsgaan bij de winkel waar je het hoesje hebt gekocht. Zij kunnen soms nog meekijken of een kopie van de bon voor je opzoeken. 😊