Skip to main content
Vraag

Waarom betaal ik €53,35 voor 200/200 glasvezel?

• July 24, 2026
  • 9 reacties
  • 102 keer bekeken

Ik snap niet dat ik dan voor een kpn glas vezel internetverbinding inmiddels al 53,35 euro moet betalen voor een 200/200 verbinding?

ik heb met de klantenservice gebeld maar er is niks mogelijk,alleen als ik naar een nog duurdere abonements vorm ga😡😡😡😡😡

Is wel erg duur aan het worden inmiddels voor deze snelheid

nieuwe klanten krijgen hogere snelheden aan een lagere prijs

ik weet niet of kpn meekijkt op dit forum?

zo ja graag een reactie

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

9 reacties

JanD
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+19
  • Wijsgeer
  • July 24, 2026

Beste ​@Tweetypaay als je nog een Hussel-pakket of ouder hebt kun je binnen 90 dagen voor einde contractdatum je pakket aanpassen naar het TV+pakket en betaal je de huidige prijzen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 24, 2026

ook nu weer ga ik er op achteruit

usenet vervalt nu ook al weer

vier keer per jaar een verhoging van de prijs

gebruik mijn eigen modem dus ook al omdat het modem van kpn niet voldoet voor mij

snap niet dat ik dan voor een kale kpn glas vezel internetverbinding inmiddels al 53,35 euro moet betalen voor een 200/200 verbinding?

ik heb met de klantenservice gebeld maar er is niks mogelijk,alleen als ik naar een nog duurdere abonements vorm ga😡😡😡😡😡 kan ik een snellere verbinding krijgen

Is wel erg duur aan het worden inmiddels en vooral voor deze snelheid

nieuwe klanten krijgen hogere snelheden aan een lagere prijs

ik weet niet of kpn meekijkt op dit forum?

zo ja graag een reactie

Ik word eigenlijk gedwongen om over te stappen op een andere provider

Admin: topic samengevoegd met je bestaande topic 

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 24, 2026

Ik weet bij god niet wat een husselpakket is🤣🤣

ik wil eigenlijk dat vaste klanten gewoon ook gebruik kunnen maken van alle aanbiedingen waar kpn mee strooit

is toch niet zo moeilijk en wel zo eerlijk

ik wil ook niet meer diensten afsluiten die ik niet nodig heb

gewoon kaal internet tegen prijs van huidige aanbiedingen

ik kan dan later als ik dat wil extra diensten afsluiten als me de prijs bevalt hiervoor

verwacht eigenlijk dat kpn veel meer moet doen voor de vaste klanten!

JanD
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+19
  • Wijsgeer
  • July 24, 2026

Beste ​@Tweetypaay op je facturen van KPN thuis staat de naam van het pakket dat je hebt.

Is dat inderdaad Hussel of ouder, dan kun je eventueel doen wat ik eerder schreef.

emielstroeve
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7

het begint met je verdiepen in wat je nu waarvoor betaald en wat de mogelijkheden bij KPN of een andere provider zijn. Iedere nieuwe klant krijgt welkoms bonus, maar daarna natuurlijk niet meer want dat zou betekenen dat het maandbedrag astronomisch hoog wordt, en wat moet je elk jaar met een nieuwe tv? 😉

Hier in de ontkennende fase (lees: je frustratie blijven herhalen) blijven hangen gaat je niet helpen.

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • July 24, 2026

Ik betaal inmiddels 64 euro voor 200/200 maar heb dan ook nog steeds een XS4ALL abonnement. Kijk gewoon eens wat het overstappen op een nieuwe abonnementsvorm kost. Dan zie je heel duidelijk wat je waarvoor betaalt. Zie https://www.kpn.com/shop/aanpassen/verlengen/internet-tv

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 25, 2026

Hallo ​@Tweetypaay ,

Je kunt (indien maximaal 90 dagen voor einde contract) jouw abonnement aanpassen (en goedkoper maken) door op een andere manier te verlengen. Je gaat dan over de huidige (2026) propositie en eventueel KPN TV+. TV is echter niet verplicht.  

Dat verlengen kan telefonisch via de klantenservice. Het makkelijkste gaat dat middels een belafspraak

Het kan ook via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+ als je TV wilt. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

https://community.kpn.com/kpn-tv-11/feature-requests-kpn-tv-box-587354?tid=587354&fid=11

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Voor 200 Mbit/s ga je dan 45,00 betalen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 25, 2026

Thank you👌👌👌

ik ben inmiddels overgestapt naar 500 mbits voor 51 euro

Iets goedkoper en een stuk sneller

bedankt voor uw tips

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 25, 2026