Skip to main content
Beantwoord

Waarom kan ik SuperWifi uitzetten in mijn abonnement?

• June 30, 2025
  • 4 reacties
  • 22 keer bekeken

Ik heb sinds afgelopen week Super WiFi, maar in mijn abonnement zie ik dat ik dat per 28-7-2025 uit kan zetten. Verder geenĀ uitleg hierbij, wat is hier de reden van ?

Beste antwoord door Marlon92

Je hebt de SuperWiFi's gehuurd. Je betaald er dus elke maand een paar euro voor.

De minimale periode waarvoor je de SuperWiFi's moet huren is 1 maand. 28-07-25 is dus over 1 maand. Na 28-07-25 kan je de huur stopzetten en de SuperWiFi's weer terug sturen. Als je dat wilt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • June 30, 2025

Beste ​@Ton V.Ā heb je ze misschien gehuurd, dan betekent het dat je vanaf die datum de huur op kan zeggen en retour moet sturen.

Ā 

• Antwoord
  • June 30, 2025

Je hebt de SuperWiFi's gehuurd. Je betaald er dus elke maand een paar euro voor.

De minimale periode waarvoor je de SuperWiFi's moet huren is 1 maand. 28-07-25 is dus over 1 maand. Na 28-07-25 kan je de huur stopzetten en de SuperWiFi's weer terug sturen. Als je dat wilt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 30, 2025

Bedankt voor jullie reactie's, ik had het heel anders geĆÆnterpreteerd.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Ton V., allereerst welkom op de KPN Community. Als jij de Superwifi huurt, dan kun je deze huur uitzetten na 1 maand. Ik heb dan ook niet meer toe te voegen aan de antwoorden die reeds gegeven zijn door enkele leden van onze community.Ā 

Mocht je nog meer vragen hebbe, stel ze gerust.Ā