Skip to main content
Beantwoord

Waarom moet ik €1,25 voor Lekker Lang betalen?

• 17 maart 2025
  • 6 reacties
  • 94 keer bekeken

Sylvia Duivenvoorden
Nieuwkomer

Beste medewerker,

Op mijn laatste factuur moet €1,25 voor lekker lang betalen. Waarom is dat? Ik heb dit niet aangevraagd.

Groetjes Sylvia

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Sylvia Duivenvoorden ,

Dat is een gevolg van een actie van KPN waarin je verplicht over gaat naar meer data per maand tegen een verhoging van jouw abonnement met 1,25 per maand.

Meer informatie over deze actie van KPN vind je op kpn.com/extradata

Wil je dit niet? Dan kun je eventueel via MijnKPN jouw abonnement naar beneden aanpassen. Bijvoorbeeld naar helemaal geen data meer en alleen nog maar bellen en sms-en. 

Bekijk origineel

6 reacties

Michel.uit.Arnhem
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Sylvia Duivenvoorden 

Welkom op de community van KPN.

Wat bedoel je nu precies met “lekker lang betalen”?
Want daar kunnen we helemaal niets mee.

Ik neem aan, dat je hiermee de extra GB’s bedoelt die je vanuit KPN hebt gekregen en waarvoor je nu die 1,25 euro extra betaald, zonder dat je daar om hebt gevraagd.

Mocht dit het geval zijn, en je wilt niet die 1,25 euro extra per maand betalen, dan kun je via Mijn KPN account of de Mijn KPN App je abonnement zelf wijzigen naar een andere data-bundel.
Ook zou je kunnen kijken of je jouw mobiele abonnement kunt verlengen, en hierbij uit de meest actuele abonnementen kunnen kiezen.
Klik op de volgende link, om te checken of je kunt verlengen naar een actueel abonnement:
Mobiel abonnement verlengen

PeterG
Superuser
  • 61274 reacties
  • 17 maart 2025

Lekker Lang bellen van Telfort zul je echt al niet meer hebben. Of je moet al een jaar of 7 niet meer verlengd hebben. 

De 1,25 is voor de verdubbeling nu.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36772 reacties
  • Antwoord
  • 17 maart 2025

Dat is een gevolg van een actie van KPN waarin je verplicht over gaat naar meer data per maand tegen een verhoging van jouw abonnement met 1,25 per maand.

Wil je dit niet? Dan kun je eventueel via MijnKPN jouw abonnement naar beneden aanpassen. Bijvoorbeeld naar helemaal geen data meer en alleen nog maar bellen en sms-en. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 1105 reacties
  • 18 maart 2025

Hoi ​@Sylvia Duivenvoorden. Welkom op de KPN Community! 

Ik zie dat je al uit de brand bent geholpen door de wijzen van deze Community. Heb je bijvoorbeeld iets gehad aan deze informatie:

Noordzee schreef:

Als je toch nog vragen hebt, laat het dan vooral weten!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36772 reacties
  • 19 maart 2025
Noordzee schreef:

@Sylvia Duivenvoorden 

Weer je zo voldoende? 

PeterG
Superuser
  • 61274 reacties
  • 19 maart 2025

Oh, en Lekker Lang is bellen. Minuten dus.

Dat staat sowieso buiten de extra MB's, data dus, voor mobiel internet. 

Reageer