Skip to main content
Beantwoord

Waarom zijn mijn extra verbruikskosten dubbel aangeslagen?

• December 20, 2022
  • 2 reacties
  • 51 keer bekeken

Hi, ik heb dus iedere maand €19,96 aan extra kosten. Dit klopt ook. Nu staat er dat ik deze maand het dubbele aan extra kosten betaal bovenop mijn factuur. Dus €39,92. Van vorige periode en deze periode.

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Kateeeeee 

Als je op pagina 2 van je factuur kijkt staat daar nu een extra periode op of is je huidige periode nu net iets langer, b.v. i.p.v. t/m 31 dec 2022 nu t/m 1 jan 2023?

Ik vermoed dat je daarom nu 2 keer die extra kosten gefactureerd krijgt omdat ze dan die nieuwe maand (huidige periode) al meerekenen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Antwoord
  • December 20, 2022

Hallo @Kateeeeee 

Als je op pagina 2 van je factuur kijkt staat daar nu een extra periode op of is je huidige periode nu net iets langer, b.v. i.p.v. t/m 31 dec 2022 nu t/m 1 jan 2023?

Ik vermoed dat je daarom nu 2 keer die extra kosten gefactureerd krijgt omdat ze dan die nieuwe maand (huidige periode) al meerekenen.

Frenk van KPN
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9

Hi @Kateeeeee! Welkom op ons forum.

Had je de factuur al helemaal doorgenomen na het bericht van @GeSp? We zien je bevindingen graag tegemoet!