Skip to main content
Beantwoord

Wacht al sinds 4 juli op mijn PS5 welkomstcadeau

• August 5, 2025
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Hallo,

Op 25 juni heb ik bij KPN Snelpakkers de PS5 besteld als welkomstcadeau. Op 4 juli kreeg ik een verzendbevestiging. Volgens DHL is pakket echter nog steeds niet aan hen overhandigd.

Op 20 juli heb ik contact met Dailydownload opgenomen, maar kreeg ik geen reactie. Daarom belde ik op 23 juli KPN zelf, waarna de medewerker een bericht stuurde naar Dailydownload. Op 24 juli kreeg ik reactie dat er een onderzoek bij Dailydownload en DHL zou worden ingesteld, en daarna is het stil gebleven. Ik heb op 1 augustus nog gereageerd op de e-mail met een vraag om een update, maar wederom geen reactie.

Ik ben hier inmiddels behoorlijk klaar mee. Ik heb gekozen voor een 2-jarig abonnement zónder korting om zo deze PS5 te kunnen krijgen, maar dan verwacht ik ook dat hij geleverd wordt. KPN kan ook niet van mij verwachten dat ik hier constant achteraan ga zitten wanneer KPN zelf in gebreke blijft. Kan dit a.u.b. geregeld worden?

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@super0. Welkom terug op de KPN Community! Al is de aanleiding wat minder leuk en wacht je nog steeds op je welkomstcadeau. 

Het lijkt erop, zoals je het verteld, dat het pakket in het leveringsproces zoek ik geraakt. Dan is het de taak van de verzender om een onderzoek in te laten stellen bij de leverende partij. Ik begrijp van je dat Dailydownload dat heeft gedaan en dan kan het soms even duren voordat dat afgerond is. Ik zou in dit geval, omdat het al een tijdje stil is, contact opnemen met Sidekix. Dat is namelijk onze logistieke partner die verantwoordelijk is voor het versturen van de voucher en ook het verdere leveringsproces. Zij kunnen je meer vertellen over, of in ieder geval achterhalen, hoe het er nu voor staat met het onderzoek. 

Mijn pakket is zoekgeraakt bij PostNL/DHL. Wat nu?

Ook hiervoor kan je contact opnemen met onze partner. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Ik snap dat je van deze situatie baalt en geen zin hebt om hier nog verder achteraan te gaan. Je hebt ook gelijk dat wij uiteindelijk de verantwoordelijke partij zijn, maar voor een vlot proces is het toch raadzaam om zelf contact te zoeken. Hopelijk krijg je snel en een duidelijk antwoord wanneer je een belletje doet. 

1 reactie

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 8, 2025

Hoi ​@super0. Welkom terug op de KPN Community! Al is de aanleiding wat minder leuk en wacht je nog steeds op je welkomstcadeau. 

Het lijkt erop, zoals je het verteld, dat het pakket in het leveringsproces zoek ik geraakt. Dan is het de taak van de verzender om een onderzoek in te laten stellen bij de leverende partij. Ik begrijp van je dat Dailydownload dat heeft gedaan en dan kan het soms even duren voordat dat afgerond is. Ik zou in dit geval, omdat het al een tijdje stil is, contact opnemen met Sidekix. Dat is namelijk onze logistieke partner die verantwoordelijk is voor het versturen van de voucher en ook het verdere leveringsproces. Zij kunnen je meer vertellen over, of in ieder geval achterhalen, hoe het er nu voor staat met het onderzoek. 

Mijn pakket is zoekgeraakt bij PostNL/DHL. Wat nu?

Ook hiervoor kan je contact opnemen met onze partner. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Ik snap dat je van deze situatie baalt en geen zin hebt om hier nog verder achteraan te gaan. Je hebt ook gelijk dat wij uiteindelijk de verantwoordelijke partij zijn, maar voor een vlot proces is het toch raadzaam om zelf contact te zoeken. Hopelijk krijg je snel en een duidelijk antwoord wanneer je een belletje doet. 

Â