Skip to main content
Vraag

Wachtrij van klantenservice loopt enkel op en kan ze niet bereiken

• July 7, 2025
  • 2 reacties
  • 39 keer bekeken

Goedenavond, 

Vanaf half 9 probeer ik de klantenservice te bereiken .

Ik krijg een melding dat er 2 wachtenden voor me zijn , na 10 minuten aan de lijn krijg ik.een melding nog 4 wachtende....heb opgehangen. 

Na opnieuw gebeld te hebben krijg ik een melding nog 3 wachtende , weer 10 minuten gewacht , krijg ik weer een melding nog 4 wachtende voor u .

Al met al 45 minuten aan de lijn gezeten en geen contact gehad.

Erg vaag dat de wachtrij oploopt terwijl er wordt gezegd nog 2 wachtende voor u .

2 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • July 7, 2025

Beste ​@Klijnstrs , ze zijn ook alleen open onder kantoortijd en 24/7 enkel voor storingen en niet werkende diensten.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Klijnstrs 

Ik weet niet via welk telefoonnummer je contact hebt opgenomen met de klantenservice van KPN, aangezien er tijdens het wachten helemaal geen aantal wachten voor u worden vermeld bij KPN, wel wordt er aan het begin aangegeven hoelang de wachttijd is totdat je een medewerker te spreken gaat krijgen, zodat je zelf kunt bepalen of je daarop wilt gaan wachten.

Ik heb het idee (vermoeden), dat je een doorverbind service hebt gebeld, waarbij je bewust langer in de wacht bent gezet, om zo extra te verdienen.
Waarschijnlijk was dat ook geen 0800-nummer, die je hebt gebeld.

Dus welk telefoonnummer heb je gebeld??

Het telefoonnummer van de klantenservice is namelijk gratis en is: 0800-0402

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur (twee langer dan kantoortijden)
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten 
  • Voor storingen en problemen 24 uur per dag en 7 dagen per week